شاید چون اولین رابطه ات هست اینطور وابسته شدی
بهتره راجع به ازدواج خیلی دقیق و با ارامش فکر کنی معیاراتو بچینی اولویت هاتو
و جدی باشی نه احساساتی
بعد اگه بهش گفتی و اون قبول کرد بگو راجع به ازدواج صحبت کنیم ببینیم به نتیجه میرسیم یانه
نظر مدیر تالار این هست که شما میری خواستگاری که شناخت پیدا کنی نه اینکه حتما به این معنی باشه که پسندیدی و منتظر جواب دختر خانومی
پس اگه از خودت شناخت داری میتونی به خانواده ت بگی و برید خواستگاری و طی جلسات بفهمی اون با معیارات منطبق هست یا نه
بود= ازدواج
نبود= منتفی
یعنی تو میتونی بعد خواستگاری بگی من جوابم منفیه
اینجوری خانواده ها هم در جریانن و کلا همه چیز یهتر پیش میره








علاقه مندی ها (Bookmarks)