به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 60
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    از شما که استاد دانشگاه هستین ، واقعا بعیده!!
    استاد دانشگاه موظفه به دانشجو مشاوره درست و منطقی بده ، نه اینکه بدتر زندگیش رو خراب کنه.

    ضمنا اون دختر خانم تنها فردی نیست که روی کره زمین مشکلاتی داره. همه کم یا زیاد مشکلاتی دارند. پس لزومی نداره کسی قهرمان بازی در بیاره و زندگی یک نفر رو درست کنه.
    هر چند شما به جای اینکه از اول با اون دختر قاطع و محکم برخورد می کردید و بهش درست مشاوره می دادید ، بدتر باهاش هم صحبت شدید و حاضر به ازدواج موقت شدید.

    از همه بدتر شما فکر کردی تو این تالار بقیه کاربر ها گوش هاشون دراز هستش؟؟!!

    ازدواج موقت و بدون رابطه جنسی!! مثل جوک می مونه.
    یک مرد 34 ساله متاهل هیچ حس عاطفی ای به یک دختر 20 ساله نداره و فقط جنبه رفع نیاز جنسی داره.

    اون دختر خانم هم یا قوه عقل ضعیفی داره یا مخصوصا می خواد اویزون شما بشه تا نیاز مالی و عاطفیش رو تامین کنه ، در صورتی نیاز ایشون برای یک زمان بسیار محدودی تامین میشه و بقیه عمرش قطعا حسرت این اشتباه برزگ رو خواهد خورد و تا اخر پشیمون میشه.

    از طرفی شما هم زندگی خودت ، خانومت و فرزندت رو داری خراب می کنی.

  2. 5 کاربر از پست مفید amirmahmood تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (چهارشنبه 09 بهمن 92), toojih (سه شنبه 08 بهمن 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 08 بهمن 92), سنجاقک ابی (چهارشنبه 09 بهمن 92), ستیلا (سه شنبه 08 بهمن 92)

  3. #42
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام .
    من همه تايپيك ها رو خوندم و همشون مربوط مي شد به زمان حال من با اجازتون چند تا سوال داشتم.
    1)ايشون چند ترم دانشجوي شما هستند؟؟؟
    2)به جز جلسات دو ساعته كلاس كجا ايشون رو ديديد كه تونستن از خانواده و مشكلاتشون بگن؟؟؟
    3)شماره همراه شما رو دارن تماس ميگيرن؟؟؟پيام ميدن ؟؟؟با چه موضوعاتي ؟؟؟
    4)از كي متوجه شدن شما متاهل هستيد همون ابتدا يا وقتي ابراز علاقه كردن؟؟؟
    5)چه خصوصيت مثبتتون باعث جذب اين دختر خانوم شده؟؟؟
    6)تا قبل از ابراز علاقه ايشون متوجه علاقه ايشون به خودتون نشديد؟؟؟
    اگر لطف كنيد پاسخ بديد تا كمي موضوع روشن تر بشه.

  4. کاربر روبرو از پست مفید صبوری تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (سه شنبه 08 بهمن 92)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آذر 93 [ 09:24]
    تاریخ عضویت
    1392-10-25
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    806
    سطح
    15
    Points: 806, Level: 15
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 82 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظر من شما با این کارتون هم به خودتون هم به همسرتون و فرزندتون و هم به اون دختر خیانت میکنین...اون دختر 20 سال بیشتر نداره و از طرفی به قول خود شما مشکلاتی در زندگی داره که فکر نمیکنین کشیده شدنش به سمت شما به خاطر همین مشکلات هست...اون شمارو میخواد که همه ی اون محبت هاییرو که الان نداره شما بهش بدین..ایشون از لحاظ عاطفی بحران داره و شما هم مورد خوبی برای حل این بحران نیستین چون با ارتباط با ایشون بیشتر بهش ضربه میزنید..در ضمن شما خودتون استاد دانشگاه هستین و خیلی از آدم هارو در روز میبینین و معاشرت دارین و فکر کنم شناخت خوبی از آدم ها باید داشته باشین...سعی کنید با قاطعیت اون دختر رو به خدا بسپارید و ازش دوری کنید تا فاجعه ای بد برای شما و زندگی خودتون اتفاق نیفته و همچنین برای اون دختر...کمی فکر کنین

  6. 4 کاربر از پست مفید ayine تشکرکرده اند .

    toojih (سه شنبه 08 بهمن 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 08 بهمن 92), دختر بیخیال (سه شنبه 08 بهمن 92), صبوری (سه شنبه 08 بهمن 92)

  7. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 مرداد 94 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1392-6-12
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,631
    سطح
    23
    Points: 1,631, Level: 23
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 14 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    سلام .
    من همه تايپيك ها رو خوندم و همشون مربوط مي شد به زمان حال من با اجازتون چند تا سوال داشتم.
    1)ايشون چند ترم دانشجوي شما هستند؟؟؟
    2)به جز جلسات دو ساعته كلاس كجا ايشون رو ديديد كه تونستن از خانواده و مشكلاتشون بگن؟؟؟
    3)شماره همراه شما رو دارن تماس ميگيرن؟؟؟پيام ميدن ؟؟؟با چه موضوعاتي ؟؟؟
    4)از كي متوجه شدن شما متاهل هستيد همون ابتدا يا وقتي ابراز علاقه كردن؟؟؟
    5)چه خصوصيت مثبتتون باعث جذب اين دختر خانوم شده؟؟؟
    6)تا قبل از ابراز علاقه ايشون متوجه علاقه ايشون به خودتون نشديد؟؟؟
    اگر لطف كنيد پاسخ بديد تا كمي موضوع روشن تر بشه.
    1)ترم اوله كه با من درس دارن البته به احتمال زياد در ترمهاي بعد هم 2 الي 4 بار با من درس داشته باشه
    2) يه موقعهايي غيبت كلاسي داشت و دليلش رو اينطوري توضيح مي داد
    3) پيامهاشون با موضوع علاقه و محبته
    4) به گفته خودش از اواسط ترم متوجه شد من متاهلم ولي اواخر ترم ابراز علاقه كرد
    5) اينكه به گفته خودش من مشكل خانواده او را درك كردم
    6) تا قبل از ابراز علاقه او من هيچ چيزي را متوجه نشده بودم و البته نسبت به او احساس ويژه اي هم نداشتم به جز نوعي احترام كه آنهم فقط قلبي بود و خيلي بروز نميدادم.
    و البته بعد از ابراز علاقه او من گفتم علاقه اي به او احساس نمي كنم و خيلي ناراحت شد
    ویرایش توسط as112 : سه شنبه 08 بهمن 92 در ساعت 17:27

  8. کاربر روبرو از پست مفید as112 تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (سه شنبه 08 بهمن 92)

  9. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آذر 93 [ 09:24]
    تاریخ عضویت
    1392-10-25
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    806
    سطح
    15
    Points: 806, Level: 15
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 82 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در ضمن یه چیزی هم بگم شما تو پستاتون همش نگران این هستین که اون دختر نکنه از شما متنفر بشه یا بهش ضربه روحی وارد بشه پس مشکل احساس خودتونه که قلقلک داده شده کمی بیشتر روی ذهن و افکار خودتون کار کنین . اینو هم بدونین که ما مسئول این نیستیم که کاری کنیم دیگران از ما خوششون بیاد و یا بهشون ضربه وارد نشه...

  10. 4 کاربر از پست مفید ayine تشکرکرده اند .

    capitan (سه شنبه 08 بهمن 92), toojih (سه شنبه 08 بهمن 92), پونه (سه شنبه 08 بهمن 92), دختر بیخیال (سه شنبه 08 بهمن 92)

  11. #46
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    خودت اصرار داشتی می خوام کمک کنم و حس فردینی داشتی.

    ما همه گفتیم بهترین کمک تو اینه که کمکی نکنی

    الان اگه بهش بگی نه نهایتش یک ترم سخت را پشت سر می گذاره. هر چند به احتمال زیاد برای امتحانات تیرماه دیگه حالش خوب شده و مشکلی نیست.

    اما با این کار که می خوای صیغه اش کنی و ازش استفاده کنی و بعد هم رهاش کنی همه آینده اش را خراب می کنی. نه یک ترم و دو ترم.

    حالا اگه ترم بعد یه دختر دیگه هم نیاز به کمک داشت صیغه اش می کنید؟ تا کجا می خواهید به این کمکهای خداپسندانه ادامه بدید؟

    تاپیکهای سادگی را بخون. این آقا هم به قصد خیر صیغه اش کرده و حالا می گه به صلاحمونه جدا بشیم!!

    چند وقت دیگه هم مث ایشون دنبال راه آسون و خداپسندانه واسه جدایی می گردید

    اینم باز همون ماجراست !
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 08 بهمن 92 در ساعت 17:54 دلیل: اصلاح لینک

  12. 12 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    amirmahmood (سه شنبه 08 بهمن 92), asemaneabi222 (چهارشنبه 09 بهمن 92), ayine (سه شنبه 08 بهمن 92), capitan (سه شنبه 08 بهمن 92), toojih (سه شنبه 08 بهمن 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 08 بهمن 92), پونه (سه شنبه 08 بهمن 92), دختر بیخیال (سه شنبه 08 بهمن 92), سنجاقک ابی (چهارشنبه 09 بهمن 92), سارا 2010 (چهارشنبه 09 بهمن 92), ستیلا (سه شنبه 08 بهمن 92), صبوری (سه شنبه 08 بهمن 92)

  13. #47
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    به نظر من اين دختر خانومي كه شما ميخوايد كمكش كنيد يا خيلي ساده است يا خيلي زرنگه يك ترم مدت زيادي نيست كه بتونه علاقه اي به اين شدت ايجاد كنه.دختري كه به خودش اجازه بده با توجه به متاهلي شما ابراز علاقه كنه و حتي پيشنهاد صيغه بده پس فردا كه صيغه كرد از كجا مطمعن هستيد به خانومتون نميگه و زندگيتون رو به باد نميده.
    اين نظر من كاملا شخصيه و ميتونه كاملا اشتباه باشه.
    من تا الان فكر ميكردم بدون اطلاع همسرتون ميتونيد قضيه رو ختم به خير كنيد ولي حالا نظرم اينه حتما خانومتون در جريان قرار بگيرن و در صورت لزوم با دختر خانوم آشنا بشن اين كار چند مزيت داره
    1)علاقه همسرتون به شما بيشتر ميشه
    2)همسرتون اعتمادي كه به شما داشته رو درست دونسته و براش بيشتر ميشه.
    3)چون همسرتون اطلاع دارن دچار ترديد يا تحت تاثير صحبت هاي دختر يا وسوسه اون دختر رو صيغه نميكنيد
    4)اگر حمايت و محبتي هست كه از طريق خانومتون ادامه ميديد در اين صورت حمايتي كه مد نظر شماست و ساير دوستان لزومي بر اون نميدونن به خير خوشي متوجه اون دختر خانوم ميشه.

  14. 6 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    ayine (سه شنبه 08 بهمن 92), S.H.I.D.E.H (سه شنبه 08 بهمن 92), toojih (سه شنبه 08 بهمن 92), دختر بیخیال (سه شنبه 08 بهمن 92), سارا 2010 (چهارشنبه 09 بهمن 92), ستیلا (سه شنبه 08 بهمن 92)

  15. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط as112 نمایش پست ها
    مرسي از محبت شما
    ولي اين صحبت شما يا بقيه دوستان كه مهمترين عيب اين كار رو خراب كردن زندگي همسر من مي دونن با اين فرضه كه همسر من از اين كار ناراحت باشه. بله در اين صورت حق با شماست. ولي اگه همسر من مشكلي با ازدواج موقت من نداشته باشه و از اونجا كه اين مساله با دين خدا هم تضاد نداره . در اون حالت هم بحث كنيد تا موضوع را بيشتر درك كنيم.

    بازم تشكر
    ببینید استاد گرامی این راهی که میگید اخرش به ترکستان ختم میشه.بلافرض که شما این دختر 20 ساله رو هم صیغه کنید(واقعا موندم این دختر خانم ساده که فقط به خاطر خلا عاطفیش اومده سمت شما نمیدونه که چه عواقبی در پی این ماجرا براش پیش میاد)خوب شروع میشه روابط پنهانی چون نه در دانشگاه و نه در محیط بیرون نمیتونید همدیگه رو ملاقات کنید پس میمونه یه مکانی که کسی نباشه .خوب بار اول میاد براتون درد و دل میکنه بار دوم بازم میگه مشکلاتم اینه خیلی دوست دارم که بهم کمک میکنی و بار سوم خدا داند چی میشه.نگید این حرفو قبول ندارم که حتما اتفاق میفته (شیطان خوب میدونه دامشو کجا پهن کنه). با گذشت زمان خودتون متوجه میشید و احساس خطر میکنید و رابطه رو تموم میکنید اونوقت اون دختر و حال روز خودتون رو تصور کنید.استاد گرامی این فقط فقط یه هیجان و هوس هست که اون دختر خانم با پر بال دادن بهش داره زندگی و ابروی یه خانواده رو بر باد میده

    - - - Updated - - -

  16. کاربر روبرو از پست مفید ستیلا تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 08 بهمن 92)

  17. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 مرداد 94 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1392-6-12
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,631
    سطح
    23
    Points: 1,631, Level: 23
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 14 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسي كم كم دارم به اين نتيجه ميرسم كه بايد تمومش كنم از همتون ممنون كه كمك كرديد .
    البته يه نكته خيلي مهم است كه امروز متوجه شدم اون هم اينكه بدون رضايت پدر دختر نميشه دختر را صيغه كرد (البته دختري كه دوشيزه باشه) همين ميتونه ماجرا رو تموم كنه

  18. 3 کاربر از پست مفید as112 تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 09 بهمن 92), پونه (سه شنبه 08 بهمن 92), ستیلا (سه شنبه 08 بهمن 92)

  19. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    فرشته مهربان، این تاپیک به 50 رسید. لطفا قفلش کن. وگرنه ممکنه نتونم خودم رو کنترل کنم چیزی به این آقای فردین بگم که اکانتم رو ببندی.

  20. 2 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (چهارشنبه 09 بهمن 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 08 بهمن 92)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دعوا بر سر استاد معنوي شوهرم
    توسط lonely heart در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 اردیبهشت 90, 11:51
  2. جوان و جستجوي هويت
    توسط Niloo55 در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 تیر 88, 20:58
  3. گفتگوي ماه و نابينا
    توسط fnh63 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 87, 01:25
  4. قضاوت از روي ظاهر (از داستانهاي مثنوي)
    توسط fnh63 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 فروردین 87, 04:07
  5. جستجوي مرد ايده آل: تصوري خيالي يا حقيقي؟
    توسط erfan25 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 اسفند 86, 17:27

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.