خودت اصرار داشتی می خوام کمک کنم و حس فردینی داشتی.
ما همه گفتیم بهترین کمک تو اینه که کمکی نکنی
الان اگه بهش بگی نه نهایتش یک ترم سخت را پشت سر می گذاره. هر چند به احتمال زیاد برای امتحانات تیرماه دیگه حالش خوب شده و مشکلی نیست.
اما با این کار که می خوای صیغه اش کنی و ازش استفاده کنی و بعد هم رهاش کنی همه آینده اش را خراب می کنی. نه یک ترم و دو ترم.
حالا اگه ترم بعد یه دختر دیگه هم نیاز به کمک داشت صیغه اش می کنید؟ تا کجا می خواهید به این کمکهای خداپسندانه ادامه بدید؟
تاپیکهای سادگی را بخون. این آقا هم به قصد خیر صیغه اش کرده و حالا می گه به صلاحمونه جدا بشیم!!
چند وقت دیگه هم مث ایشون دنبال راه آسون و خداپسندانه واسه جدایی می گردید
اینم باز همون ماجراست !
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 08 بهمن 92 در ساعت 17:54
دلیل: اصلاح لینک
علاقه مندی ها (Bookmarks)