با سلام و احترام
یه آقایی اگر تا 37 سال ازدواج نکرده، تصور می کنید با نیاز جنسی اش چگونه تعامل داشته است؟
اگر فکر می کنید که به هیچ وجه با خانمی رابطه نداشته ، صیغه نکرده یا .....، احتمال قوی وجود دارد که نقصی در قوه جنسی او باشد.
وقتی با اقای در چنین سنی برای ازدواج آشنا می شوید، بهتر است بدانید که به نوعی به نیازهای جنسی اش تا کنون جواب داده است.
سن بالای ازدواج تبعاتی در هر دو جنس دارد. که البته اینجا جای بحثش نیست. و باید نسبت به این موضوع آگاهی برای دختران و پسران وجود داشته باشد.
==============
پاورقی:
البته در علوم انسانی و روانشناسی صد در صد نداریم. و همیشه استثناء و موارد خاص هست که نیاز به بررسی دقیق و عمیق و گسترده دارد.










علاقه مندی ها (Bookmarks)