نقل قول نوشته اصلی توسط Avaa نمایش پست ها
ولی من واقعا دغدغه م این نیست که چرا برای خواستگاری اقدام جدی انجام نمیده ، میخوام بدونم وقتی یکی که خیلی برای آدم عزیزه و ارزش خودش رو بارها ثابت کرده وقتی به آدم میگه نمیتونم همراهت باشم ، من باید رها کنم و برم همه چی رو ؟ وقتایی بوده که من گفتم اینو ، ولی اون رها نکرده و بره و من خوشحال شدم که نرفته ، میدونین چی میگم؟ و اگه قرار باشه رها نکنم ، چطوری میشه هم رها کرد و هم رها نکرد ؟هم فاصله داد و هم مواظبش بود ، آدما روزای سخت باید کنار هم باشن ، البته الانم رها کردم ، ولی در ظاهر
آوای عزیز،
خانمها و آقایون در این شرایط متفاوتند.
وقتی یک آقا می گه تنهام بذار، به معنی واقعی کلمه منظورش اینه که تنهام بذار و برو.

وقتی یک خانم می گه تنهام بذار، گاهی معنی نیاز به نوازش و ناز کشیدن و ... می ده. اگر شما گفتی برو و ایشون نرفته و شما از نظرت برگشتی، این شما بودی که "برو" گفتنت دروغی بوده!