نقل قول نوشته اصلی توسط بابک 1369 نمایش پست ها
من فکر می کنم این دوست شما از بیرون خیلی تحت فشار هست. فشار کاری و استرس و دغدغه ذهنی. که البته خیلی هم تو جامعه این روزای ما طبیعی
همه پسرا مثل هم نیستن. یه عده شون خیلی زندگی رو ساده می گیرن و برای خودشون خوشن و حال می کنن. یه عده دیگه که فکر می کنم دوست شما هم جزئشون باشه زندگی رو جدی می گیرن و کمال گرا هستند و کاری رو وقتی انجام میدن که بتونن به نحو عالی انجامش بدن
مثلا برای درخواست ازدواج و خواستگاری حتما خودشون رو اجبار و ملزم می کنن که شرایط شون قبل از خواستگاری ایده آل باشه بعد برن خواستگاری. یعنی وظیفه خودشون می مونن. یعنی حتما ملزم می دونن که کارشون به مرحله خوب درآمد رسیده باشه ، مشکل مسکن نداشته باشند و پس انداز مطلوبی هم داشته باشن بعد برن خواستگاری دختر مورد علاقه شون
اما یه عده پسرای دیگه هم می بینیم که خیلی برای خودشون سر خوش هستن. نه درس خونده ، نه کاری داره و کاری بلده، نه ارث و میراث و پس اندازی داره، طرف حتی سربازی هم نرفته با یه اعتماد به نفسی میره خواستگاری و میگه زن می خوام
باید این رو درک کنیم که آدما و پسرا با هم دیگه فرق دارن. بعضیا توی خواستگاری رفتن خیلی وسواسی هستن که از حس مسئولیت و تعهد بالاشون هست به ازدواج و خانواده آینده شون

حالا شما باید با توجه به رفتار و شخصیت دوستتون بررسی بکنید ببینید دوست شما جز این دسته ها هست یا نه
ممنون بابک ، اینایی که نوشتی خیلیاش در موردش صدق میکنه ، ولی من واقعا دغدغه م این نیست که چرا برای خواستگاری اقدام جدی انجام نمیده ، میخوام بدونم وقتی یکی که خیلی برای آدم عزیزه و ارزش خودش رو بارها ثابت کرده وقتی به آدم میگه نمیتونم همراهت باشم ، من باید رها کنم و برم همه چی رو ؟ وقتایی بوده که من گفتم اینو ، ولی اون رها نکرده و بره و من خوشحال شدم که نرفته ، میدونین چی میگم؟ و اگه قرار باشه رها نکنم ، چطوری میشه هم رها کرد و هم رها نکرد ؟هم فاصله داد و هم مواظبش بود ، آدما روزای سخت باید کنار هم باشن ، البته الانم رها کردم ، ولی در ظاهر

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
سلام دوست عزیز.نه خواستن اجباری هست نه نخواستن.اینکه میگید خیلی به شما علاقه دارند درست هست چون اگه نداشتند با شما یکسال رو نبودند اما ممکن هست الان نظرشون عوض شده باشه(البته این یک احتمال هست).اوایل شروع هر رابطه ای خیلی سریع و زیبا هست اما با گذشت زمان ممکن هست یکی از طرفین انگیزه اش رو برای ادامه از دست دهد و حتی پیشنهاد برای ازدواج رو فراموش کند به همین دلیل هم گفته شده که پس از شناخت کلی بهترین راه اقدام رسمی و .... هست .اگه ایشان واقعا شما رو دوست دارند پس هیچ وقت این رو بیان نمیکنند که رابطه تمام شود .البته ممکن هست واقعا شما رو دوست داره اما نه به عنوان همسر.اگه شما گزینه ایشان باشید پس شما هم بهترین راه این هست که ازشون فاصله بگیرید و ببینید چه تصمیمی میگیرند.اما هیچ ارتباطی نداشته باشید یعنی کات کامل.
ممنون ستیلا ،خب آخه کسی که نظرش عوض میشه ، با آگاهی نظرش عوض میشه و نباید ناراحت باشه ، چطوریه که دوست من حالش خوب نیست ؟ چطوریه که هر روز داره داغون تر میشه ؟