با ammin موافقم
طرز برخوردت با مساله دقیقا مثل منه
اما مواظب باش ضربه روحی احساسی و حتی اعتقادی که در طول این رابطه و بعد از تموم شدنش میخوری جبرانش خیلی خیلی سخته
یعنی زندگیت میشه بحث با این اقا که تو اگه منو دوست داری چرا اینجوری؟چرا اونجور نیستی؟ همش هم بی فایده است
چون حقیقت اینه که اون اقا درگیر احساسات و تو نمیشه و فقط ازت یه چیز میخاد
مخصوصا اگه خودت راضی باشی دیگه ببخشید اینو میگم از چشمش میفتی و برات ارزش قائل نمیشه فکر میکنه تو خودتو راحت بهش عرضه کردی
ببخشید رک و راست نوشتم عزیزم و لی حقایق اینجور روابط که من و تو و امثال ما توش درگیر میشیم همینه
ببین مساله اینجاست که منم صیغه خوندم
حالا تو فکر میکنی موقع ازدواج رسمی طرفت بپرسه چی میخای بهش بگی؟ بگی دست هیچکس بهم نخورده؟ فکر میکنی بهش بگی صیغه خوندی چه فکری میکنه راجع به تو؟که بی اطلاع خانواده ت اینکارو کردی؟
میتونی به کسی بگی من صیغه خوندم؟ فکر میکنی اصلا بشه گفت؟
بخدا من بعد از صیغه حس دوست دختر نداشتم حس زن مطلقه داشتم اینو به خودشم گفتم
موضوع مهم دیگه اینه که خودم بهش رسیدم مطمئن باش درسته و اون اینه که:
شک نکن وقتی رابطه ای پنهانی باشه حتی اگه حلال باشه تاثیر منفی خودشو خواهد داشت و تورو خودسر میکنه طوریکه بدون صیغه هم دیگه واست عادیه
خصلت رابطه پنهانی همینه...
اصلا صیغه واسه اینه که دیگران بدونن و تو یه جورایی مجبورر شی طبق هنجارهای جامعه سالم ، زندگی کنی ..
بخدا اصلا چیز خوبی ی نیست
دردناکه خیلی دردناک...
- - - Updated - - -
تازه طرف من خسیس نبود اما کم کم بهم بی توجه شد چون میدونست دیگه هستم و تلاشی نمیکرد دلمو بدست بیاره
دیگه حتی خوراکی همم نخرید!!!!!!!
به 80 90% نیازهای عاطفیم توجه نکرد
در صورتی که تا 2 3 ماه اول واقعا تشنه دیدن من بود








علاقه مندی ها (Bookmarks)