مرسی یاسمن خانوم. نظرای خوبتو به فارسی بنویس که حذفش نکنن
- - - Updated - - -
آقای toojih
ممنون از وقتی که گذاشتین
مشکل اینه که من جواب نه نشنیدم! کاش حداقل طرف اونقدر اعتماد به نفس داشت که بگه نه! نه اینکه بره غیب شه
اعتراف میکنم که حدستون درست بوده و همین الانم امیدوارم بهم زنگ بزنه تا من جواب منفی رو بدم! بهر حال اگه این اتفاق باعث باشه که قوی، محکم ، ارزشمند، نزدیک به انسان کامل و با اعتماد به نفسی در حد المپیک باشم حاضرم چندبار دیگه این تجربه رو داشته باشم! اما واقعا مطمئنید که اینجوره؟؟؟؟؟ لابد خیلی از مردا اصلا جواب منفی نشنیدن![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)