سارا خانم، اینکه میبنی ما مردها اینقدر قوی، محکم، ارزشمند و به انسان کامل نزدیک هستیم به خاطر اینه که در زندگی مون کلی نه می شنویم :)
مطمئنم دیگه ناراحت نیستی چون چند روزی گذشته، منرو ببخش سارا خانم ولی فکر میکنم فکر میکنم بر اساس صحبتهات ناراحتیت بیشتر به خاطر این بوده که دوست داشتی
یه جلسه دیگه ادامه پیدا کنه که تو بهش نه بگی نه اون به تو!!
یه بار هم شما نه بشنو سارا خانم که بفهمی به خواستگارات که نه بگی اونا چه احساسی پیدا میکنند و چقدر توی رشد و پیشرفت شون تاثیرگذاره!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)