آقای mercedes62 واقعا هم من هنوز تصمیممو نگرفته بودمو منتظر جلسه ی بعدی بودم تا بتونم نظر مثبت یا منفیمو بگمو اما خب ایشون در کل ایرادی نداشت و خوب بود و من هم تو جواب پرسشای خانوادم همینو گفتم. به هرحال برام تجربه شد که به قول شما رازداری کنم!!چیزی که بیشتر منو اذیت میکنه اینه که من رضایتمو از ادامه دار شدن صحبتامون جلوی خود این آقا هم نشون دادم و ایشون خیلی راحت دیگه تماس نگرفت! نمیدونم با خودش چی فکر کرده واقعا؟!!!
مرسی از لطفتون منم براتون آرزوی موفقیت میکنم







اگه به خواست خدا اطمینان داشته باشی 

علاقه مندی ها (Bookmarks)