به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mercedes62 نمایش پست ها
    سارا بانو شما باید راز نگه دار باشی و نباید اینکه نظرت خودت مثبه یا منفی به نظر من خانواده منتقل میکردی و صبر میکردی تا به نتیجه نهایی برسی و بعد که مطمئن شدی به خانواده منتقل کنی که چوب 2سر طلا نشید
    مثلا به خانوادتون میگید فعلا نمیشه نظری داد قرار شد ، قرار دوم بزاریم و بیشتر صحبت کنیم

    که تحت فشار خانواده یا توقع ایجاد نکنید

    ضمنا دوستان دیگه هم گفتن ممکنه چند روز دیگه تماس بگیره وگرفتار باشه وقتی که وقتش آزاد شد برا جلسه دوم بیاد. البته اینو نگفتم امیدوارتون کنم منتها گفتم که بدونید گرفتاری و... دیگه هم وجود داره نمیشه تو گرفتاری و عجولانه تو این شرایط انتخاب و تصمیم گرفت



    براتون آرزوی موفقیت میکنم
    آقای mercedes62 واقعا هم من هنوز تصمیممو نگرفته بودمو منتظر جلسه ی بعدی بودم تا بتونم نظر مثبت یا منفیمو بگمو اما خب ایشون در کل ایرادی نداشت و خوب بود و من هم تو جواب پرسشای خانوادم همینو گفتم. به هرحال برام تجربه شد که به قول شما رازداری کنم!!چیزی که بیشتر منو اذیت میکنه اینه که من رضایتمو از ادامه دار شدن صحبتامون جلوی خود این آقا هم نشون دادم و ایشون خیلی راحت دیگه تماس نگرفت! نمیدونم با خودش چی فکر کرده واقعا؟!!!
    مرسی از لطفتون منم براتون آرزوی موفقیت میکنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید sara 65 تشکرکرده است .

    reihane_b (دوشنبه 25 آذر 92)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 مرداد 95 [ 11:31]
    تاریخ عضویت
    1392-7-29
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    3,415
    سطح
    36
    Points: 3,415, Level: 36
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    320

    تشکرشده 515 در 170 پست

    Rep Power
    35
    Array
    sara 65 جان مهم نیست و به خاطرش خودتو ناراحت نکن ولی ازش به عنوان تجربه استفاده کن مثل خود من که پشیمون شدم و تصمیم گرفتم از این به بعد جدی تر فکر کنم
    اما خودتو ناراحت نکن و بذار به حساب قسمت
    مطمئنم که سرنوشتت مورد خیلی بهتری خواهد بود اگه به خواست خدا اطمینان داشته باشی
    برات آرزوی خوشبختی و سعادت دارم

  4. کاربر روبرو از پست مفید mis-marjan تشکرکرده است .

    sara 65 (جمعه 22 آذر 92)

  5. #23
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mis-marjan نمایش پست ها
    sara 65 جان مهم نیست و به خاطرش خودتو ناراحت نکن ولی ازش به عنوان تجربه استفاده کن مثل خود من که پشیمون شدم و تصمیم گرفتم از این به بعد جدی تر فکر کنم
    اما خودتو ناراحت نکن و بذار به حساب قسمت
    مطمئنم که سرنوشتت مورد خیلی بهتری خواهد بود اگه به خواست خدا اطمینان داشته باشی
    برات آرزوی خوشبختی و سعادت دارم
    مرسی دوست خوبم. منم برات بهترینا رو آرزو دارم. سعی میکنم بهش فکر نکنم اما هنوز ازتون میخوام برام دعا کنید که حداقل این قضیه آبرومندانه تموم شه! چند وقت قبل یکی یه تاپیکی باز کرده بود که نزدیک صدتا خواستگار داشته اما همه میرنو دیگه زنگ نمیزنن. وقتی اون تاپیکو خوندم خیلی تعجب کردمو اصلا نمیتونستم درک کنم. فک کنم از همون موقع این ترس افتاد توو دلم که نکنه منو نپسندنو جالبه که همین اتفاقم افتاد! این افکار منفی چه ها که نمیکنه!!!!!!

  6. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام سارا جان

    گلی انتخاب نشدن هم یه تجربه ی مفید، و حتی ضروری توی زندگیه. باعث میشه کامل تر بشی و درک درست تری از خودت داشته باشی.

    بنابراین اینقدر این قضیه رو برای خودت سختش نکن، یه نفر شما رو دید و نخواست، همین. این یه پدیده ی خیلی عادی بین انسان هاست، و چون شما هم یه انسانی، طبیعیه که برای شما هم رخ بده.

    من فکر می کنم وجود این تاپیک بیشتر از اینکه مفید باشه، مضر هست، چون تو رو توی همین حال و هوا نگه می داره، در حالیکه برخورد درست با اتفاق ساده ای که افتاده اینه که دیگه یادآوری نشه و فراموش بشه.

    نذار چیزای بی اهمیت، بیش از اندازه تو ذهنت بمونن، چون فاسد می شن و فسادشون دردسر می شه برات.

    و در صورتیکه خونواده هم پرس و جو کردند، می تونی بهشون توضیح بدی که موضوع منتفی هست و ازشون بخوای که دیگه موضوع رو مطرح نکنن و فراموشش کنن. و بگی که برای خودت هم اهمیتی نداشت و فراموشش کردی.

    در ضمن:

    نقل قول نوشته اصلی توسط sara 65 نمایش پست ها
    جالبه که همین اتفاقم افتاد! این افکار منفی چه ها که نمیکنه!!!!!!
    عزیزم اینقدر این قانون جذب رو گسترش نده. اتفاقی که افتاده ربطی به فکر منفی شما نداره، ربط به "قدرت اراده و انتخاب" داره که خدا به اون آقا داده. ایشون مختار بود که این انتخاب رو بکنه یا نکنه، و تصمیمیش (اگه بعد از این هم تماس نگیره) بر این واقع شده که ادامه نده. به همین سادگی.

    با این فکرا، فضای ذهنت رو مسموم نکن عزیزم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : جمعه 22 آذر 92 در ساعت 23:34

  7. 5 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    maryam240 (جمعه 20 فروردین 95), reihane_b (دوشنبه 25 آذر 92), sanjab (جمعه 22 آذر 92), sara 65 (جمعه 22 آذر 92), toojih (یکشنبه 24 آذر 92)

  8. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    میشل عزیز
    خوشحالم که نظرات خوبتو برام نوشتی.
    خب هر چیزی اولین بارش سخته! منم تا حالا این تجربه رو نداشتم برای همین نمیتونم مثل یه قضیه ی خیلی عادی باهاش برخورد کنم. البته الان خیلی آرومم و سعی کردم دیگه بهش فکر نکنم. سعی میکنم همونجور که گفتی مثل یه قضیه ساده بهش نگاه کنم نه فاجعه! البته کاملا و از اعماق قلبم اعتقاد دارم که اگه نشد مطمئنا خواست خداست و حتما خیری توش بوده (به قول خودت هر اتفاق بدی یه اتفاق خوبه)اما کاش اینجوری هم تموم نمیشد!
    بازم مرسی دوست من

  9. 2 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    reihane_b (دوشنبه 25 آذر 92), میشل (شنبه 23 آذر 92)

  10. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    پس چون تا حالا چنین تجربه ای نداشتی، اتفاقا شانس آوردی که این اتفاق افتاد. چون این تجربه لازمه که در آینده قدر کسیکه همه جوره بهت عشق میورزه رو بدونی.

    مواجه شدن با آدم هایی که ما رو نمی خوان، لطفیه که طبیعت بهمون می کنه، و یه شرط لازمه برای اینکه ارزش احساس اونهائیکه با همه وجودشون ما رو می خوان، درک کنیم.

    برات روزهای زیبایی آرزو می کنم عزیزم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  11. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    reihane_b (دوشنبه 25 آذر 92), sara 65 (شنبه 23 آذر 92), shabnam z (شنبه 23 آذر 92)

  12. #27
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    میشل جان کاملا درست میگی. امروز به این نتیجه رسیدم کسی که باید نگران آبروش باشه آدمیه که با یکی قرار میذاره و حتی زحمت یه عذرخواهی هم برای کنسل شدنش به خودش نمیده، نه من!! و فکر میکنمم خانوادمم متوجه این موضوع هستن. امروز مادرم راجع بهش بازم پرسید و گفت که خیلی آدم بی فرهنگی بوده که این برخوردو داشته. منم خیلی عادی برخورد کردم و نشون دادم که برام اهمیتی نداشته. این قضیه دیگه رسما برام تموم شد

  13. 3 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    reihane_b (دوشنبه 25 آذر 92), میشل (شنبه 23 آذر 92), مصباح الهدی (شنبه 23 آذر 92)

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 شهریور 93 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1392-9-23
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    657
    سطح
    13
    Points: 657, Level: 13
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    azizam chera khodeto daste pain migiri!
    khodeto bebar bala pesar ke kam nist be khanevadatam bego aghide hamun baham jor dar nemiumad..be khoda bespor har chi ghesmatet bashe hamune in chiza hame hashiyast

  15. کاربر روبرو از پست مفید miss yasaman تشکرکرده است .

    sara 65 (دوشنبه 25 آذر 92)

  16. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سارا خانم، اینکه میبنی ما مردها اینقدر قوی، محکم، ارزشمند و به انسان کامل نزدیک هستیم به خاطر اینه که در زندگی مون کلی نه می شنویم :)

    مطمئنم دیگه ناراحت نیستی چون چند روزی گذشته، منرو ببخش سارا خانم ولی فکر میکنم فکر میکنم بر اساس صحبتهات ناراحتیت بیشتر به خاطر این بوده که دوست داشتی

    یه جلسه دیگه ادامه پیدا کنه که تو بهش نه بگی نه اون به تو!!

    یه بار هم شما نه بشنو سارا خانم که بفهمی به خواستگارات که نه بگی اونا چه احساسی پیدا میکنند و چقدر توی رشد و پیشرفت شون تاثیرگذاره!!!

  17. کاربر روبرو از پست مفید toojih تشکرکرده است .

    sara 65 (دوشنبه 25 آذر 92)

  18. #30
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط miss yasaman نمایش پست ها
    azizam chera khodeto daste pain migiri!
    khodeto bebar bala pesar ke kam nist be khanevadatam bego aghide hamun baham jor dar nemiumad..be khoda bespor har chi ghesmatet bashe hamune in chiza hame hashiyast
    مرسی یاسمن خانوم. نظرای خوبتو به فارسی بنویس که حذفش نکنن

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    سارا خانم، اینکه میبنی ما مردها اینقدر قوی، محکم، ارزشمند و به انسان کامل نزدیک هستیم به خاطر اینه که در زندگی مون کلی نه می شنویم :)

    مطمئنم دیگه ناراحت نیستی چون چند روزی گذشته، منرو ببخش سارا خانم ولی فکر میکنم فکر میکنم بر اساس صحبتهات ناراحتیت بیشتر به خاطر این بوده که دوست داشتی

    یه جلسه دیگه ادامه پیدا کنه که تو بهش نه بگی نه اون به تو!!

    یه بار هم شما نه بشنو سارا خانم که بفهمی به خواستگارات که نه بگی اونا چه احساسی پیدا میکنند و چقدر توی رشد و پیشرفت شون تاثیرگذاره!!!
    آقای toojih
    ممنون از وقتی که گذاشتین
    مشکل اینه که من جواب نه نشنیدم! کاش حداقل طرف اونقدر اعتماد به نفس داشت که بگه نه! نه اینکه بره غیب شه
    اعتراف میکنم که حدستون درست بوده و همین الانم امیدوارم بهم زنگ بزنه تا من جواب منفی رو بدم! بهر حال اگه این اتفاق باعث باشه که قوی، محکم ، ارزشمند، نزدیک به انسان کامل و با اعتماد به نفسی در حد المپیک باشم حاضرم چندبار دیگه این تجربه رو داشته باشم! اما واقعا مطمئنید که اینجوره؟؟؟؟؟ لابد خیلی از مردا اصلا جواب منفی نشنیدن
    ویرایش توسط sara 65 : دوشنبه 25 آذر 92 در ساعت 00:49

  19. کاربر روبرو از پست مفید sara 65 تشکرکرده است .

    toojih (دوشنبه 25 آذر 92)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 دی 95, 07:44
  2. خواستگارم مناسبه و دوسش دارم اما از راه دور زندگی کردن میترسم
    توسط گلی جون در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 اسفند 94, 10:39
  3. تا حالا هیچکدام از خواستگار هایم مرا نپسندیده اند.
    توسط shkb در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: شنبه 12 دی 94, 10:40
  4. چطور می تونیم بفهمیم که خواستگار واقعاً پسندیده ؟
    توسط kooch2000 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 14:28
  5. خسته ام میترسم کمکم کنید
    توسط samane1234 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 تیر 90, 17:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.