به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-25
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    963
    سطح
    16
    Points: 963, Level: 16
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    26

    تشکرشده 16 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون بخاطر راهنمایی هاتون
    همه اشتباه می کنن تو زندگیشون، من به اینحاش فکر کردم و برا خودم هم سواله که چه تظمینی وجود داره به من هم خیانت نمی کنه مثل الان و بازم نمی ره
    ولی یه بار دیدمش همه بدنش اب شده!!! و این یعنی پشیمونی
    در مورد پاسخ ریحانه عزیز بگم درسته من هیچ نسبتی ندارم الان و من رک گفتم نمی خوام با کسی که زن دیگری است ارتباط داشته باشم بهش گفتم اول تکلیف خودتو مشخص کن بعد بیا سراغ من
    نه کاری می کنه و نه دست از سر من برمی داره
    برام سواله وقتی ازدواج کرده چر ا نمی خواد منم ازدواج کنم و سروسامان بگیرم؟ این چه سودی براش می تونه داشته باشه؟ ایا اینا از سر حسادت هست یا چی می تونه باشه؟

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahand745 نمایش پست ها
    نه کاری می کنه و نه دست از سر من برمی داره
    آقای سهند ایشون دارن اشتباه میکنن، شما که متوجه هستین تو اشتباهاتش شریک نشید

    برام سواله وقتی ازدواج کرده چر ا نمی خواد منم ازدواج کنم و سروسامان بگیرم؟ این چه سودی براش می تونه داشته باشه؟ ایا اینا از سر حسادت هست یا چی می تونه باشه؟
    شاید حسادت باشه،شاید میخواد گزینه بعدیش برای ازدواج (درصورتیکه جدا شد) آماده منتظرش باشه،شاید...
    ولی به نظر من چیزی که مهمه فکر اون نیست، تصمیم فعلی شماست
    که این رابطه رو تمام شده بدونید

    حتی حتی اگه این خانم جدا شدن از همسرشون،شما میتونید بپذیریشون؟!!!!
    من اگه جای شما بودم هیچوقت دیگه این رابطه رو ادامه نمیدادم
    اگر شما رو میخواست چرا ازدواج کرد؟

    متاسفم ولی اون خانم داره اشتباه بزرگی رو مرتکب میشه و نگرانم آخرش واسش دردسر بزرگی هم درست بشه، که شما بزرگترین لطفی که در حق خودتون و ایشون میتونید داشته باشید،اینه که ایشون رو برای همیشه فراموش کنید

  3. 3 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    del (شنبه 17 اسفند 92), sahand745 (دوشنبه 25 آذر 92), shabnam z (شنبه 23 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دختر 4سال بزرگتر از پسر چه کنم؟
    توسط sahra123 در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 19 بهمن 92, 01:19
  2. سست شدن رابطه بعد از 4سال...
    توسط mehran281 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 91, 17:37
  3. رابطه 4ساله رو قطع کنم یا ادمه بدم؟(وقتم خیلی تنگه)
    توسط چرخ و فلک در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 آذر 90, 23:03
  4. +بعد از گذشت 4سال هنوز هم بهترین دوست و همراه برای هم هستیم.
    توسط yasi_m در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 اردیبهشت 88, 12:56
  5. 50 درصد ازدواج‌ها در كمتر از 4سال به طلاق ختم مي‌شود
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 13 مهر 87, 22:51

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.