سلام بی همدم عزیز
خیلی عالیه که شما به فکر دخترخالتون هستین. نگرانشون هستین. آفرین.
خوبه که باهم دوست هستین اما عزیزم مواظب باش دوستی شما نشه دوستی خاله خرسه.
منظورم اینه که دخترخالتون شوهرش و زندگیشو دوست داره . حاضر نیست از این زندگی که ما از بیرون فکر میکنیم یه زندگی نکبته، بیاد بیرون و جدا بشه.
اون آقا بویی از انسانیت نبرده، درست.
اون آقا خشن هستش و شخصیت بدی داره، درست
اما مهم دخترخالتونه که دوستش داره .
به نظرم نمیشه کاری برای اون آقا کرد به راحتی.
اما
.
.
.میتونین برای دخترخالتون کار خوبی انجام بدین. مثلا مهارتهایی رو بهش یاد بدین که کتک نخوره. مثلا مهارتی مثل سکوت. مثل محبت ، مثل تغییر اون موقعیت و رفتن به جایی که از کتک خوردن دور باشه ، تا زمانیکه عصبانیت شوهرش فروکش کنه.
من تو همین تالار خوندم ماجراهایی رو که مردی همسرش رو کتک میزده اما اون همسر به مرور زمان کاری کرده که مثلا دوساله دیگه کتک نخورده.
دخترخالت نباید از محبت کردن دست برداره. باید شوهرشو تو جمع تحویل بگیره و به عنوان مرد خوب نشون بده .
باور کن اینکار شدنیه عزیزم.![]()







میتونین برای دخترخالتون کار خوبی انجام بدین. مثلا مهارتهایی رو بهش یاد بدین که کتک نخوره. مثلا مهارتی مثل سکوت. مثل محبت ، مثل تغییر اون موقعیت و رفتن به جایی که از کتک خوردن دور باشه ، تا زمانیکه عصبانیت شوهرش فروکش کنه.
. باید شوهرشو تو جمع تحویل بگیره و به عنوان مرد خوب نشون بده .


علاقه مندی ها (Bookmarks)