سلام عزیزم
به نظرم با یک دید دیگه به زندگی ات نگاه کن.مثلا منفی بافی رو کنار بزار
و بهش محبت کن و سعی کن زیاد بحث و دعوایی پیش نیاد . به حرف اش گوش کن نه به خاطر مجبور بودن بلکه به خاطر آرامش خودت.همسرتون با این اخلاق و فرهنگ بزرگ شدن و شما فقط تا چند درصد می تونید اخلاق اش رو تغییر بدید اونم با کلی تلاش و وانرژی ، اینم بگم که دعوا و بحث باعث میشه که بیشتر از هم دور و سرد بشید. سعی کن دیگه دعوا یی پیش نیاد و به بعضی مسائل بخیال شو و اهمیت نده. بعد از یک مدت معجزه محبت تو زندگی ات تاثیر مثبتی ایجاد می کنه.










علاقه مندی ها (Bookmarks)