به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 فروردین 93 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1392-8-20
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    404
    سطح
    8
    Points: 404, Level: 8
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 26 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    jonube-sorkh ممنون از توجهت .
    نفرت انگیز یعنی چیزی که باعث ایجاد حالت انزجار یا بیزاری میشه . خدا احسن الخالقینه . بر منکرش لعنت . ولی شما یه کرم خاکی رو در نظر بگیر . یه سوسک رو در نظر بگیر . آیا اینا مخلوق خدان؟ البته که هستن . ولی ما دوستشون نداریم . به نظرمون چندش آورن. ازشون رو برمیگردونیم . این کلمه "نفرت انگیز" توی جملات من فقط بیانگر حسیه که تو خودم و دیگران ایجاد میشه . وگرنه من کی باشم که بخوام رو خلقت خدا عیب بذارم .خلقت خدا بدون شک بی نقصه .
    بذارین همینجا هم از خودم عذرخواهی کنم که خودم رو کنار سوسک و کرم گذاشتم :/
    بله ، ظاهر در برخورد اول به چشم میاد . ولی اگه ظاهر من طوری باشه که اصلا برخوردی صورت نگیره چی ؟ اونوقت کی میفهمه من آدم خوبی ام یا بدم ؟
    ببینید ، بحث من فقط عشق و عاشقی و ارتباط با جنس مخالف نیست . من آرامش میخوام . میخوام خودمو دوست داشته باشم . وگرنه میدونم ازدواج فقط واسه آدمای خوشگل نیست .


    faghat-KHODA ممنون از توجهت .
    چرا فکر کردین من یه قیافه فوق العاده ی آدم کش میخوام ؟ من یه ظاهر معمولی میخوام . میخوام وقتی صبح دارم صورتمو میشورم و جلوی آینه وایسادم ، حالم گرفته نشه وقتی خودمو ببینم . ناامید و مایوس نشم از زندگیم .
    من الآن از خیلی از کسایی که مسخره م کردن موقعیت بهتری دارم . ولی هنوز همونطور جلوشون احساس حقارت میکنم . چون مشکل اصلی هنوز سر جاشه .
    خداوند حتما منو دوست داره . مثل بقیه بنده هاش . ولی متاسفانه من فقط ازش میترسم . نمیتونم عاشقش باشم .

    - - - Updated - - -

    jonube-sorkh ممنون از توجهت .
    نفرت انگیز یعنی چیزی که باعث ایجاد حالت انزجار یا بیزاری میشه . خدا احسن الخالقینه . بر منکرش لعنت . ولی شما یه کرم خاکی رو در نظر بگیر . یه سوسک رو در نظر بگیر . آیا اینا مخلوق خدان؟ البته که هستن . ولی ما دوستشون نداریم . به نظرمون چندش آورن. ازشون رو برمیگردونیم . این کلمه "نفرت انگیز" توی جملات من فقط بیانگر حسیه که تو خودم و دیگران ایجاد میشه . وگرنه من کی باشم که بخوام رو خلقت خدا عیب بذارم .خلقت خدا بدون شک بی نقصه .
    بذارین همینجا هم از خودم عذرخواهی کنم که خودم رو کنار سوسک و کرم گذاشتم :/
    بله ، ظاهر در برخورد اول به چشم میاد . ولی اگه ظاهر من طوری باشه که اصلا برخوردی صورت نگیره چی ؟ اونوقت کی میفهمه من آدم خوبی ام یا بدم ؟
    ببینید ، بحث من فقط عشق و عاشقی و ارتباط با جنس مخالف نیست . من آرامش میخوام . میخوام خودمو دوست داشته باشم . وگرنه میدونم ازدواج فقط واسه آدمای خوشگل نیست .


    faghat-KHODA ممنون از توجهت .
    چرا فکر کردین من یه قیافه فوق العاده ی آدم کش میخوام ؟ من یه ظاهر معمولی میخوام . میخوام وقتی صبح دارم صورتمو میشورم و جلوی آینه وایسادم ، حالم گرفته نشه وقتی خودمو ببینم . ناامید و مایوس نشم از زندگیم .
    من الآن از خیلی از کسایی که مسخره م کردن موقعیت بهتری دارم . ولی هنوز همونطور جلوشون احساس حقارت میکنم . چون مشکل اصلی هنوز سر جاشه .
    خداوند حتما منو دوست داره . مثل بقیه بنده هاش . ولی متاسفانه من فقط ازش میترسم . نمیتونم عاشقش باشم .

  2. 2 کاربر از پست مفید shilaa تشکرکرده اند .

    خوشبختی (جمعه 08 آذر 92), صاعد (دوشنبه 20 آبان 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    دوست عزیزم من قبول دارم که الان شما ناراحتین ولی‌ باور کن باور کن به جون مامانم که می‌خوام دنیاش نباشه چهره یه بخشی از قضیست .
    هر کسی‌ یه ایرادی داره من قیافه ام خوب ولی‌ هیکلمو دوس ندارم معمولاً هم نمی‌تونم لباسایی که دوس دارمو بپوشم اما باور کن خوشبختی‌ به این چیزا نیست یا مثلا بودن ادمای‌ زیادی در اطرافم که با این که چهره خوبی ندران ولی‌ شوهرای خوبی پیدا کردن . منم اوایل خیلی‌ برای هیکلم عذاب می‌کشیدم کلی‌ هم رژیم گرفتم و باشگاه رفتم ولی‌ خوب استخون بندیم درشت دیگه ،چیکار کنم نمی‌تونم بشکونمشون که ؟! خودمو اینجوری قبول کردم چون هرکسی یه ایرادی داره یکی‌ بینیش بزرگ یکیش لبش کوچیکه(مثل خودم) یکی‌ چشمش ریز یکی‌ دندونای قشنگی‌ نداره یکی‌ چاقه یکی‌ لاغره... همه که مثل هم نیستن ، زیبایی هم یه چیزی که باید در کنار بقیه مقایسه بشه به طور معمول من یا شما نسبت به بعضی‌‌ها توی زیبائی ضعیف تریم نسبت به بعضی‌‌ها قوی تر . حتی باور نمیکنی‌ کسایی هستن که برای اینکه فقط بتونند مثل شما رو پاهاشون راه برن حسرت میخورن . نا شکری نکن عزیزم فقط سعی‌ کن خودتو همونجور که هستی‌ (دقت کن ) همونجور که هستی‌ دوس داشته باشی و‌ قبول کنی‌ .مطمئن باش که یه روز جفتتو پیدا میکنی‌ .کسی‌ که به چیزای دیگه ای‌ به جز زیبایی ظاهری اهمیت بده ...

  4. 8 کاربر از پست مفید yektaye tanha تشکرکرده اند .

    gisu (یکشنبه 26 آبان 92), shilaa (سه شنبه 21 آبان 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 25 آبان 92), مهرااد (سه شنبه 21 آبان 92), اشنای قدیمی (سه شنبه 21 آبان 92), بالهای صداقت (سه شنبه 21 آبان 92), سنجاقک ابی (سه شنبه 21 آبان 92), صاعد (سه شنبه 21 آبان 92)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    به نظرم به حرف جناب صاعد گوش کن چون تا وقتی‌ که این نظرو راجع خودت داری یعنی‌ هرروزِ به ادمای‌ اطرافت این پیامو میدی که من زشتم ، من چندش آورم ،من قابل احترام نیستم حتی اونقدر که یکی دوستم داشته باشه چون خودم ندارم . به نظرم این مشکلت رو ریشه ای دارمان کن بعد حتما تاثیراتش رو توی زندگیت میبینی‌ ،
    پ‌ن:(من با این که وزنم زیاده یک بارم نذاشتم کسی‌ به روم بیاره چون طوری نشون دادم که راضیم و چند وقتیه که واقعاً خودمو اینجوری دوست دارم )

  6. 3 کاربر از پست مفید yektaye tanha تشکرکرده اند .

    shilaa (سه شنبه 21 آبان 92), بالهای صداقت (سه شنبه 21 آبان 92), صاعد (سه شنبه 21 آبان 92)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اردیبهشت 95 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1392-5-10
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    2,669
    سطح
    31
    Points: 2,669, Level: 31
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    204

    تشکرشده 130 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باور کن دوستم همه چیز زیبایی نیست باید راهتو پیدا کنی..خوب توی یه سری مسایل زیبایی تاثیر داره... شاید مثلا با دوست زیبات بیرون بری اون بیشتر توجهاتو به خودش جلب کنه...یا حتی موقعیت ازدواج براش پیدا بشه..ولی ایا در پیشرفت وتحصیل و درس خوندن زیبایی کمکش میکنه..ایا در ادم خوب بودن کمکش میکنه... (شل سیلور استاین میگه من پیشرفتم ومدیون چهره زشتم بودم چون توی دانشگاه همکلاسی هام با من دوست نمیشدن منم وقتی رو که میخواستم صرف خوشگذرونی کنم صرف نوشتن کردن....یا میدونستی نویسنده هری پاتر از کارش اخراج شده بود واز سر افسردگی شروع به نوشتن هری پاتر کرد الان جزو پولدارترین زنهای دنیاست خودش میگفت من این پیشرفت ومدیون مدیرمم که منو اخراج کرد).....دوستم منظورم این که میتونیم حتی از مسایل به ظاهر بد بهترین استفاده رو کرد...مثلا این خانوم کاترین اشتون روببین...اصلا چهره زیبایی نداره ولی چه عزت واعتباری داره و چقدر بادی گارد داره ایا بازیبایی به اینجا رسیده...

  8. 2 کاربر از پست مفید سنجاقک ابی تشکرکرده اند .

    gisu (یکشنبه 26 آبان 92), shilaa (سه شنبه 21 آبان 92)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1392-6-29
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    1,248
    سطح
    19
    Points: 1,248, Level: 19
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 67 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واقعا حرفاتون آزارم میده
    چه مقایسه ای بود آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟

    اون چیزایی که مثال زدید به چشم من و شما چندش و نفرت انگیزه وگرنه خلقتشون بی دلیل نبوده
    چه طور به خودت اجازه میدی که یه انسان رو با این چیزا مقایسه کنی
    این حرفها رو که می زنی خدا قهرش می گیره ها!!!!

    شیلا خانوم , خواهر گرامی
    شما می دونی اصل فراوانی یعنی چی؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید jonube-sorkh تشکرکرده است .

    shilaa (سه شنبه 21 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  2. خواهشا یه سر بزنید.بی انگیزم
    توسط achilis در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 دی 92, 13:50
  3. هدف و انگیزه؟!!؟از کجا بیارم؟!؟
    توسط tanin-91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 92, 21:16
  4. خیلی تنهام انگیزه ای واسه بودن ندارم
    توسط مرمر تنها در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 18:44
  5. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.