jonube-sorkh ممنون از توجهت .
نفرت انگیز یعنی چیزی که باعث ایجاد حالت انزجار یا بیزاری میشه . خدا احسن الخالقینه . بر منکرش لعنت . ولی شما یه کرم خاکی رو در نظر بگیر . یه سوسک رو در نظر بگیر . آیا اینا مخلوق خدان؟ البته که هستن . ولی ما دوستشون نداریم . به نظرمون چندش آورن. ازشون رو برمیگردونیم . این کلمه "نفرت انگیز" توی جملات من فقط بیانگر حسیه که تو خودم و دیگران ایجاد میشه . وگرنه من کی باشم که بخوام رو خلقت خدا عیب بذارم .خلقت خدا بدون شک بی نقصه .
بذارین همینجا هم از خودم عذرخواهی کنم که خودم رو کنار سوسک و کرم گذاشتم :/
بله ، ظاهر در برخورد اول به چشم میاد . ولی اگه ظاهر من طوری باشه که اصلا برخوردی صورت نگیره چی ؟ اونوقت کی میفهمه من آدم خوبی ام یا بدم ؟
ببینید ، بحث من فقط عشق و عاشقی و ارتباط با جنس مخالف نیست . من آرامش میخوام . میخوام خودمو دوست داشته باشم . وگرنه میدونم ازدواج فقط واسه آدمای خوشگل نیست .
faghat-KHODA ممنون از توجهت .
چرا فکر کردین من یه قیافه فوق العاده ی آدم کش میخوام ؟ من یه ظاهر معمولی میخوام . میخوام وقتی صبح دارم صورتمو میشورم و جلوی آینه وایسادم ، حالم گرفته نشه وقتی خودمو ببینم . ناامید و مایوس نشم از زندگیم .
من الآن از خیلی از کسایی که مسخره م کردن موقعیت بهتری دارم . ولی هنوز همونطور جلوشون احساس حقارت میکنم . چون مشکل اصلی هنوز سر جاشه .
خداوند حتما منو دوست داره . مثل بقیه بنده هاش . ولی متاسفانه من فقط ازش میترسم . نمیتونم عاشقش باشم .
- - - Updated - - -
jonube-sorkh ممنون از توجهت .
نفرت انگیز یعنی چیزی که باعث ایجاد حالت انزجار یا بیزاری میشه . خدا احسن الخالقینه . بر منکرش لعنت . ولی شما یه کرم خاکی رو در نظر بگیر . یه سوسک رو در نظر بگیر . آیا اینا مخلوق خدان؟ البته که هستن . ولی ما دوستشون نداریم . به نظرمون چندش آورن. ازشون رو برمیگردونیم . این کلمه "نفرت انگیز" توی جملات من فقط بیانگر حسیه که تو خودم و دیگران ایجاد میشه . وگرنه من کی باشم که بخوام رو خلقت خدا عیب بذارم .خلقت خدا بدون شک بی نقصه .
بذارین همینجا هم از خودم عذرخواهی کنم که خودم رو کنار سوسک و کرم گذاشتم :/
بله ، ظاهر در برخورد اول به چشم میاد . ولی اگه ظاهر من طوری باشه که اصلا برخوردی صورت نگیره چی ؟ اونوقت کی میفهمه من آدم خوبی ام یا بدم ؟
ببینید ، بحث من فقط عشق و عاشقی و ارتباط با جنس مخالف نیست . من آرامش میخوام . میخوام خودمو دوست داشته باشم . وگرنه میدونم ازدواج فقط واسه آدمای خوشگل نیست .
faghat-KHODA ممنون از توجهت .
چرا فکر کردین من یه قیافه فوق العاده ی آدم کش میخوام ؟ من یه ظاهر معمولی میخوام . میخوام وقتی صبح دارم صورتمو میشورم و جلوی آینه وایسادم ، حالم گرفته نشه وقتی خودمو ببینم . ناامید و مایوس نشم از زندگیم .
من الآن از خیلی از کسایی که مسخره م کردن موقعیت بهتری دارم . ولی هنوز همونطور جلوشون احساس حقارت میکنم . چون مشکل اصلی هنوز سر جاشه .
خداوند حتما منو دوست داره . مثل بقیه بنده هاش . ولی متاسفانه من فقط ازش میترسم . نمیتونم عاشقش باشم .







اما باور کن خوشبختی به این چیزا نیست یا مثلا بودن ادمای زیادی در اطرافم که با این که چهره خوبی ندران ولی شوهرای خوبی پیدا کردن . منم اوایل خیلی برای هیکلم عذاب میکشیدم کلی هم رژیم گرفتم و باشگاه رفتم
ولی خوب استخون بندیم درشت دیگه ،چیکار کنم نمیتونم بشکونمشون که ؟!
خودمو اینجوری قبول کردم چون هرکسی یه ایرادی داره یکی بینیش بزرگ یکیش لبش کوچیکه(مثل خودم) یکی چشمش ریز یکی دندونای قشنگی نداره یکی چاقه یکی لاغره... همه که مثل هم نیستن ، زیبایی هم یه چیزی که باید در کنار بقیه مقایسه بشه به طور معمول من یا شما نسبت به بعضیها توی زیبائی ضعیف تریم نسبت به بعضیها قوی تر . حتی باور نمیکنی کسایی هستن که برای اینکه فقط بتونند مثل شما رو پاهاشون راه برن حسرت میخورن . نا شکری نکن عزیزم
فقط سعی کن خودتو همونجور که هستی (دقت کن ) همونجور که هستی دوس داشته باشی و قبول کنی .مطمئن باش که یه روز جفتتو پیدا میکنی .کسی که به چیزای دیگه ای به جز زیبایی ظاهری اهمیت بده ...
چون تا وقتی که این نظرو راجع خودت داری یعنی هرروزِ به ادمای اطرافت این پیامو میدی که من زشتم ، من چندش آورم ،من قابل احترام نیستم حتی اونقدر که یکی دوستم داشته باشه چون خودم ندارم . به نظرم این مشکلت رو ریشه ای دارمان کن بعد حتما تاثیراتش رو توی زندگیت میبینی ،

علاقه مندی ها (Bookmarks)