سلام
این حرفا چیه؟
نفرت انگیز و حال بهم زن یعنی چی؟
خدا ممکنه کسی رو به زیبایی دیگران خلق نکنه یا حتی با معلولیت جسمی و ذهنی خلق کنه اما نفرت انگیر و حال بهم زن خلق نمی کنه
این خودت هستی که این حس رو تو فکرت پرورش می دی
چرا فکر می کنی نمی تونی هیچ وقت عشق رو تجربه کنی؟؟
یعنی همه پسرا ذاتا خوشگل هستم؟
فکر نمی کنی ممکنه یه نفر هم وجود داشته باشه که شرایطش مثل شما باشه؟
ظاهر چیزی هست که تو نگاه و برخورد اول به چشم میاد و خیلی زود عادی میشه
اون چیزی که ماندگاره و تداوم داره باطن زیباست که با گذر زمان از بین نمی ره








علاقه مندی ها (Bookmarks)