من داستانتونو خوندم.امیدوارم تو این شرایط بیشتر به خدا نزدیک بشید چون آرامش حقیقی رو فقط از اون میگیرید.من هم تجربه مشابهی داشتم اما الان کاملا فراموش شده.
فقط بدونیداین یک آزمایش بزرگه.هم میتونید به بنده التماس کنید وهم به خدا.کدومش جواب میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- - - Updated - - -
من داستانتونو خوندم.امیدوارم تو این شرایط بیشتر به خدا نزدیک بشید چون آرامش حقیقی رو فقط از اون میگیرید.من هم تجربه مشابهی داشتم اما الان کاملا فراموش شده.
فقط بدونیداین یک آزمایش بزرگه.هم میتونید به بنده التماس کنید وهم به خدا.کدومش جواب میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)