کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 246 در 78 پست
نوشته اصلی توسط بهار_68 یاسمینای عزیز خودتو ناراحت نکن حالا دوستمون مهربونی یه چیزی گفت واقعاً که. متاسفم. خاموشی بهترین جوابه. یاسمینای عزیزم امیدوارم نی نی سالمی به دنیا بیاری عزیزم. شاد باشی و سالم. میدونم که به حرفام میرسی. من مثل خواهر بهت گفتم. دشمنت نیستم عزیزم. عرضی نیست گلم. خدانگهدارت.
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)