نقل قول نوشته اصلی توسط بهار_68 نمایش پست ها
یاسمینای عزیز خودتو ناراحت نکن حالا دوستمون مهربونی یه چیزی گفت
واقعاً که.
متاسفم. خاموشی بهترین جوابه.





یاسمینای عزیزم امیدوارم نی نی سالمی به دنیا بیاری عزیزم. شاد باشی و سالم. میدونم که به حرفام میرسی. من مثل خواهر بهت گفتم. دشمنت نیستم عزیزم.
عرضی نیست گلم.
خدانگهدارت.