یاسمینای عزیز خودتو ناراحت نکن حالا دوستمون مهربونی یه چیزی گفت
آقا یا خانوم مهربونی وقتی داری مقایسه میکنی درست مقایسه کن! یاسمینا جان 2سال بعد از فوت همسر مرحومش ازدواج کرد و به انداز کافی صبر کرده چون اگه بیشتر صبر میکرد پسرش مانع میشد و مشکلات دیگه ای پیدا میکرد
حالا که داری مقایسه میکنی با این دید نگاه کن اگه بجای همسر یاسمینا خدایی نکرده برای خود یاسمینا اتفاقی می افتاد بازم خانواده اش اینجوری برخورد میکردن یا هنوز 40روز نگذشته برای پسرشون آستین بالا میزدن؟
انصاف هم بد نیست !!! لطفا مواظب باشید که حرفاتون تو روحیه طرف چه تاثیری میذاره
- - - Updated - - -
مهربونی چرا پسر یاسمینا نباید به شوهرش بگه بابا؟
مگه بابا فقط کسیِ که تو به وجود آمدن بچه نقش داشته؟ مگه شوهر یاسمینا در حق پسرش پدری نمیکنه؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)