به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 فروردین 98 [ 11:48]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    5,259
    سطح
    46
    Points: 5,259, Level: 46
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    1,092

    تشکرشده 246 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یاسمینای عزیز
    انگار شما پست منو با دقت نخوندیدن. من ولی با دقت خوندم .
    چه کسی گفته شما حق نداشتی ازدواج کنی؟ من اگه جایی این حرفو زدم ، بگوو؟
    من برات نوشتم زندگی جدید و راحتی که داری و خوشبختی که الان حس میکنی، حق شماست. غیر از اینه ؟؟
    بله هیچ جایی ننوشته ، منم گفتم قانون نانوشته است. یه احساسه که خانواده همسرت دارن و کمی درکشون کن.
    اما ازت کینه دارن یا ندارن. دوستت دارن یا ندارن . میخوان خوشبخت بشی یا خشبخت نشی.
    بذار هر فکری که دلشون میخواد ، بکنن. شما مسئول تفکر اونها نیستی.
    شما مسئول زندگی خودت ، نی نی، مرتضی و امیرعلی هستی . همین. دوست ندارن ببیننت، خب نرو عزیزم. هم خودت کمتر آسیب میبینی، هم داغ اونا تازه نمیشه. این خیلی توضیحش سخته؟؟؟ من غیر از این چیزی گفتم؟؟؟
    دختر خوب، من اتفاقاً خوشحالم که ازدواج کردی و سر و سامون گرفتی و احساس خوشبختی میکنی. اما لازم نیست با دستای خودت ، خوشبختی تو خراب کنی. همین .





    kamr عزیز ، شما کاربر فهمیده ای هستید. من همیشه پست های شما رو برای مراجعین میخونم. چطور چنین حرفی میزنید؟
    اگر یاسمینا خانوم، مسئول مرگ شوهرش بود، که بهش میگفتن قاتل.

    من نمیدونم چطور دارین قضاوت راجع به پست من میکنید در حالیکه من فقط گفتم یاسمینا خودش یه مادره و چطور واسه یه بچه هفت ساله، پر پر میزنه، خب کمی هم داغی که به دل اونا هست، درک کنه. یاسمینا میتونه این درک رو داشته باشه . قرار نیست کاری انجام بده . به اونا هیچ وابستگی هم نداره. پس به زندگی خودش بچسبه. به یاسمینا گفتم برای تنها دقایقی خودشو جای اونا بزاره. اگه زبونم لال این اتفاق واسه برادر خودش افتاده بود، چی ؟؟ درک کردن همدیگه، درک کردن یه پدر داغ دیده، مادر داغ دیده، برادر کمر شکسته اونقدر سخته؟؟؟

  2. 3 کاربر از پست مفید مهربونی... تشکرکرده اند .

    kamr (دوشنبه 15 مهر 92), یاسمینا25 (دوشنبه 15 مهر 92), شیدا. (دوشنبه 15 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.