با سلام
دوستان به نکات بسیار مهمی اشاره کردند؛ ضمن اینکه نکات آنها را کاملا تایید می کنم و مخالف این ازدواج هستم؛ یک نکته مهم دیگر را هم خاطر نشان می کنم:
اگر الان در این سن کم رابطه جنسی را تجربه کنید(چه از طریق صیغه و...)؛ کنترل میل جنسیتان در آینده بسیار مشکل تر خواهد شد.و همیشه هم شریک جنسی مناسب برایتان پیدا نمی شود.و تحمل میل جنسیتان در زمانهایی که شریک جنسی پیدا نمی کنید بسیار سخت تر از موقعیت کنونی شما است (به عبارتی از چاله تو چاه میفتین) و بعدا هم وقتی خواستید ازدواج کنید؛هر دختری حاضر نیست که با کسی ازدواج کند که قبلا تجربه جنسی داشته.
بذارید اولین تجربه جنسی خود را با شریک واقعی زندگیتان تجربه کنید. این لذت را هم از خودتون و هم از همسر آیندتون نگیرید.
ان شاالله همسری پیدا خواهید کرد که شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشد و نه اینکه فقط برای مرتفع کردن نیاز جنسیش به ازدواج با شما پناه آورد.یا دنبال صیغه باشد.
شما که دوست دارید معنویتتان را زیاد کنید؛خب از همین کنترل میل جنسی شروع کنید و تقوا و مقابله با نفستان را افزایش دهید.
یعنی به این مساله به دید یک فرصت برای تقویت نفس بنگرید.
- - - Updated - - -
این تاپیک را هم لطفا بخوانید: سن مناسب ازدواج براي آقا پسرها








علاقه مندی ها (Bookmarks)