جالبه پشت حرفای روشن فکری و دلایل دینی و گناه نیافتادن و این حرفا خودتو مخفی میکنی ولی کاملا واضحه چرا به این فکر افتادی
1.ثروت دختره و استقلال مالیش
2.فشار و احساسات جنسی
3.بیوه بودن اون که باعث میشه دردسر ازدواج با دختر باکره و مسءولیت ازدواج با دختر باکره رو نداره
در واقع تو دنبال یه لقمه ی حاظر و آماده با کمترین دردسر هستی که این با یکی از اهداف ازدواج که مسولیت پذیری هست منافات داره و این ازدواج نتنها کمکی بهت نمیکنه بلکه جلوی پیشرفت حقیقیتو میگیره و خیلی مشکلات دیگه که دوستان بهش اشاره کردن
سنت هم که پایینه و کاملا نشون میده با خیال پردازی خودتو توجیه میکنی بلکه توی سن 24 به بالا آدم تازه میفهمه دنبال چی هست
ببین اگه واقعا بخاطر دلایل معنوی و چیزایی که گفتی هست مطالب بالا که گفتم رو در نظر بگیر و ببین بدون اینها بازم حاظر بودی ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)