به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگر می خواهید یک رابطه خوب و منتهی به ازدواج داشته باشید لازم است اول شرایطش را فراهم کنید :
    1- ظاهر مناسبی داشته باشید. لباس های تنگ و کوتاه ، روسری که روی سر رها شده و آرایش های غلیظ باعث می شود مردان فقط برای تفریح و دوستی به شما نزدیک شوند. پس ظاهر یک خانم خیلی در ارتباط های او موثر است.
    2- رفتارهای شما باید کاملا با ظرافت و زیبا باشد . منظورم ناز و عشوه نیست. بلکه منظورم زنانگی است. مثلا غذا خوردن ، راه رفتن و صحبت کردن یک خانم باید زیبا و با وقار باشد. زنی که عنصر زنانگی یعنی زیبایی و وقار ( توام با هم ) در وجودش پررنگ است مردان مناسب تری را جذب می کند.
    3- رفتار شما با آقایان به خصوص در محل کار بسیار تاثیرگذار است. شوخی کردن با آقایان ، صمیمانه حرف زدن با آنها ، اینکه کاملا مستقیم در چشم آنها نگاه کنی و خلاصه ارتباطی که بوی صمیمیت و نزدیکی بدهد باعث می شود مردانی به طرف شما بیایند که دنبال ازدواج نیستند. بلکه شما را زنی می بینند که می توانند با او صمیمی باشند و تفریح کنند. در حالی که مردان دوست دارند زنی که به عنوان همسر انتخاب می کنند کاملا رفتار سنجیده ای با دیگر مردان داشته باشد و ( به خصوص مردان ایرانی ) در واقع این یک غریزه است.

    خوب این حفظ حد و حدود از ته دل و نه فقط در ظاهر ، زمینه را برای ارتباط مناسب فراهم می کند.
    حالا اگر زمینه ارتباط مناسب را فراهم کردی و مردی خواست با شما ارتباط داشته باشد ، باید رفتاری کاملا حساب شده داشته باشید. همان طور که دوستان گفتند بعد از اینکه پیشنهادی دریافت کردید یکی دو ساعتی با هم صحبت می کنید و شرایط را می سنجید. اگر شرایط کلی مناسب بود برای او توضیح می دهید که مایلید از همین ابتدا ارتباط رسمی و آشکار داشته باشید و مایلید بعد از آشنایی خانواده ها با هم ، اگر واقعا خانواده ها موافق بودند و هم کفو هم بودند یک ارتباط حساب شده برای آشنایی داشته باشید. می گویید که یک خانواده خوب و روشنفکر دارید ( همان طور که در تاپیک قبلی تان گفتید ) و کاملا مقید به خانواده هستید و به خصوص برای پدرتان احترام قائل هستید و با اجازه و موافقت ایشان اقدام به برقراری رابطه می کنید.
    اگر مرد طفره رفت به هر دلیلی ( تاکید می کنم هر دلیلی ) توضیح می دهید که خواستگاری به معنی ازدواج نیست بلکه مقدمه یک آشنایی بهینه است و ایشان اگر خواستگاری شما بیایند ، ملزم نیستند که حتما با شما ازدواج کنند. بلکه بعد از دوره آشنایی می توانند جواب نهایی را اعلام کنند.
    اگر قبول نکرد به هیچ وجه ، تاکید می کنم به هیچ وجه قبول نمی کنید که هیچ گونه ارتباطی حتی در حد اس ام اس با آن مرد داشته باشید. و برای خودتان بهانه تراشی نکنید که هیچ پسری این کار را نمی کند و من مجبورم قبول کنم و... . پسری که واقعا بخواهد ازدواج کند از ارتباط آشکار و رسمی با یک خانم و قبول مسئولیت طفره نمی رود. فرض کنیم اگر بخواهد ارتباط رسمی زیر نظر خانواده داشته باشد باید رفتارهای مسئولانه و حساب شده داشته باشد. مگر به غیر از این است که ازدواج یعنی تعهد و مسئولیت ؟ پس مردی که از تعهد به این کوچکی حتی در قبال رفتارش فرار می کند مناسب ازدواج نیست و همان بهتر که ازدواج نکند. مگر تعهدی که با بودن خانواده ها در ارتباط ایجاد می شود چیست ؟ باید مالیات بدهد یا هزینه ای پرداخت کند ؟ خیر. بلکه باید از رفتارهای نامعمول و اس ام اس بازی و تلفن های بی هدف و لمس بدن خانم و بازی با احساس خانم اجتناب کند. مردی که از این مسئولیت فرار می کند ، مردی هوس باز و شهوت ران است و از همه بدتر زن ها را به چشم انسان نگاه نمی کند و کوچکترین حق انسانی برای دختران قایل نیست. پس همان بهتر که ازدواج نکند .


  2. 5 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 12 مهر 92), majid_k (پنجشنبه 11 مهر 92), sanjab (شنبه 13 مهر 92), فرهنگ 27 (جمعه 12 مهر 92), دختری تنها (شنبه 13 مهر 92)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 مهر 92 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1391-10-17
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    662
    سطح
    13
    Points: 662, Level: 13
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میشه با خودمم ی مشاوره کنین من از لحاظ روحی حالم خیلی بده هنوز نتونستم فراموش کنم هنوز هر روز به فکرشم هنوز خوابشو میبینم هنوز............. من چیکار کنم فراموش کنم چیکار کنم دیگه هیچیش برام مهم نباشه همش میترسم با کسی باشه هنوز همون تصورات تو ذهنمه در حالی که میدونم آدمایی هستن ولی باز این خودخوری ها عذابم میده.......بهم پیشنهاد دادن برگردم سره کار قبلیم از ی طرف تو خونه موندن همش فکر کردن عذابم میده از طرفه دیگه فکر میکنم اگه باز برم اونجا .......تورور خدا راهنماییم کنید.

    - - - Updated - - -

    میشه با خودمم ی مشاوره کنین من از لحاظ روحی حالم خیلی بده هنوز نتونستم فراموش کنم هنوز هر روز به فکرشم هنوز خوابشو میبینم هنوز............. من چیکار کنم فراموش کنم چیکار کنم دیگه هیچیش برام مهم نباشه همش میترسم با کسی باشه هنوز همون تصورات تو ذهنمه در حالی که میدونم آدمایی هستن ولی باز این خودخوری ها عذابم میده.......بهم پیشنهاد دادن برگردم سره کار قبلیم از ی طرف تو خونه موندن همش فکر کردن عذابم میده از طرفه دیگه فکر میکنم اگه باز برم اونجا .......تورور خدا راهنماییم کنید.

  4. #13
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فکر نمی کنم مصلحت باشد دوباره به آنجا برگردید مگر اینکه آن آقا دیگر آنجا نباشد.
    من به شما یک لینک می دهم. درباره فراموش کردن نظرات خودم را در این تاپیک توضیح داده ام :

    - - - Updated - - -

    http://www.hamdardi.net/thread-30485.html

    - - - Updated - - -

    در تاپیک خانم earth هم به نام دغدغه های من یک دختر مجرد هم همین بحث را با ایشان داشته ام.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.