kmr عزیز من اگه یه هفته ام شهرمون باشم شوهرم فقط واسه یه نهار یا یه شام منو میبره خونه مادرش..هرچی بهش میگم چرا تنها میری منم باخودت ببر هر سری یه بهانه ای میاره..مثلا میگه اوضاع مناسب نیست..همه کارگاه کار داریم اونجا جای تو نیست{کارگاه تعمیر مبل}..میخوام بخوابم تو بیای اونجا حوصله ات سر میره..یا میخوام برم حموم تو بیای اونجا چه کار؟؟اعصابم خیلی خورد میشه..هرچی ام بهش میگم وقتی تنهاییما بهش میگم میریم شهرمون با هم باشیم..چرا همش تو خونه بابات باشی منم خونه بابام؟دوست ندارم جدا باشیم گوش نمیده..به نظرتون چه طوری متقاعدش کنم واسه این مسئله؟؟/

دوم اینکه:مثل اینکه کلا همه مدل خونمو وسایلمو جابه جا کردن.{یعنی شوهرم واقعا تشخیص نمیده این کار درست نیست} میدونم الان برم خونه بخوام بگم چرا شوهرم خیییلی حق به جانب برخورد میکنه..چکار کنم؟؟؟چه جوری بگم بفهمه کارشون غلط بوده؟؟؟؟؟