سلام،بله هنر و درایت میخاد که شما هم حتما این هنر و درایت رو دارید،اصلا شک نکنید به این موضوع و با همسرتون زندگی کنید و از زندگی باهاش لذت ببرید،اینو تو ذهنتون تکرار کنید که هیچ کس برا شما مثل همسرتون نمیتونه باشه و اگر اون نبود کسی که بتونه مثل اون خوشبختتون کنه نبود،موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)