به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 مهر 03 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1392-6-06
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    9,274
    سطح
    64
    Points: 9,274, Level: 64
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive5000 Experience Points
    تشکرها
    97

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد.م نمایش پست ها
    ......
    میدونی چیزی که ناامیدم میکنه اینه که چند سالی هست که بعضی از موقعیتها گویا برام تکراری شده. یعنی موقعیتی که توش قرار میگیرم کاملا احساس میکنم که چند سال قبل و چند سال قبلش و بارها و بارها برام اتفاق افتاده و حالا باز دوباره همون تکرار میشه! این حس خیلی ناامیدم میکنه. موقعیت دست و پا زدنهای تکراری، موقعیت تحقیرشدن تکراری، وضعیت امیدوار شدن تکراری. چند مدتی هست که فکر میکنم فرار کنم برم یک جای دور!! قید همه رو بزنم و تنها و راحت زندگی کنم. ولی باز میبینم آخه ایراد از این شهر و آدمهاش نیست، ایراد از منه، کجا برم که از دست خودم و نقطه ضعفام راحت بشم. کجا برم که خودم اونجا نباشم!! این فکره داغون کننده است.
    من 26 سالمه هر چی یادم میاد همینطوری بودم تو تاپیکم نوشتم که وقتی بچه بودم همیشه خجالتی بودنم تو بازی کردنم با دخترخاله ام تاثیر بد میذاشت و ... اگر بخوام بگم چقدر جاها اذیت شدم به قدر یه کتاب میشه،موقعیتهای تکراری و اشتباهات تکراری هم که به وفور داشته ام و الان هم که میخوام تغییر کنم یادشون اذیتم میکنه ولی چاره ای نیست گذشته ،هر چی سر سفره گذشته بخوام بشینم بدتر حال رو از دست میدم ،پاک کردن ذهن و سر وسامون دادن به این افکار زمان و تمرین نیاز داره ...
    شما هم ناامید نباشید.

  2. 2 کاربر از پست مفید almasss تشکرکرده اند .

    do_ob (پنجشنبه 04 مهر 92), محمد.م (جمعه 05 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من فردی شلخته بی نظم و با روابط اجتماعی ضعیف هستم
    توسط mano_gozashte در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 مرداد 94, 15:29
  2. روابط اجتماعی ضعیف و وابستگی به دیگران
    توسط shahrivar در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 11:33
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 23 اسفند 92, 23:24
  4. اطلاعیه مهم: لطفا مطلب ارسال نکنید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 تیر 91, 21:29
  5. می خوام عین خودش باهاش رفتا رکنم
    توسط خزان 1366 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 111
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 آذر 90, 03:47

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.