نقل قول نوشته اصلی توسط amirmahmood نمایش پست ها
چرا ازدواج در سن 18 سالگی؟؟ هر چند صورت گرفته اما من به هیچ وجه نمی خوام شما رو سرزنش کنم.
اما می خوام بدنم دلیل منطقی برای ازدواج در سن 18 سالگی وجود داره؟
یا جز رسم های خانواده شماست؟
از همکارای پدرم یه دختره 16 سالشه همین چند شب پیش با پسری که 25 سالش بود خواستگاریش انجام شد و دختره و خانوادش هم قبول کردن و امشبم بله برونشونه ...
من نمیدونم چطوریه دخترا آرزو ازدواج دارن تو نوجوانی اما واقا دوست دارم بدونم این حس و حال تا جوانی یعنی 25 یا 30 سالگی پایدار میمونه؟؟؟ هر شخصی سلیقه و شخصیت اصلیش تو سن جوونی ایجاد میشه یعنی حداقل بالای 23 سال
خیلی دوست دارم مشاورین به این سوال پاسخ بدن