از همکارای پدرم یه دختره 16 سالشه همین چند شب پیش با پسری که 25 سالش بود خواستگاریش انجام شد و دختره و خانوادش هم قبول کردن و امشبم بله برونشونه ...
من نمیدونم چطوریه دخترا آرزو ازدواج دارن تو نوجوانی اما واقا دوست دارم بدونم این حس و حال تا جوانی یعنی 25 یا 30 سالگی پایدار میمونه؟؟؟ هر شخصی سلیقه و شخصیت اصلیش تو سن جوونی ایجاد میشه یعنی حداقل بالای 23 سال
خیلی دوست دارم مشاورین به این سوال پاسخ بدن









علاقه مندی ها (Bookmarks)