ممنونم از راهنمایی شما
همین کارو می کنم ولی نمی تونم باهاش صحبت کنم. بهش ایمیل می زنم و همه چی رو میگم.
من خیلی حس بدی بخودم دارم ولی حرفای شما اقا امیر محمود باعث شد که حس خیلی بدتری به خودم پیدا کنم.
درسته من خیلی اشتباه کردم.. قبول دارم..
ولی منم خیلی ادم بدی نیستم. من تو این 10 سال سالم زندگی کردم. احساس تنهایی باعث شد که این کارو کنم.
من برای اون پسر هم بد نبودم.. کمکمش کردم بره دانشگاه
برام دعا کنید..ممنونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)