شما به دختر 15 ساله پیشنهاد ازدواج یا دوستی دادی؟؟ (حتی ایشون به سن قانونی 18 سال هم نرسیده)
یک مقدار منطقی فکر کنی متوجه می شی که کارت اصلا درست نبوده.
اولا اون دختر خانم سن بسیار کمی داره و فعلا تمرکزش روی درسش و ادامه تحصیل هستش.
دوما اختلاف سنی 5 ساله شما با اون دختر خانم ان هم در دوران نوجوانی باعث میشه شما و اون خانم در دنیا هایی متفاوتی سیر کنین!
------------
اگر در فکر صرفا دوستی معمولی هستی، بهتر هستش کلا بی خیال شی. چون اینجور دوستی ها تبعات زیادی برای پسر ها و خصوصا دختر ها داره.
و با نظر گرفتن اینکه ایشون فقط 15 سالشه و شما هم 20 سال، فکر نمی کنم هیچ مشاور یا روان شناسی دوستی شما با اون دختر خانم رو تایید کنه.