یه جوون 20 ساله عقلش بر احساسش غلبه میکنه مطمءن باش
دوست خوبم ، همین حرفت نشون میده شما احساست به عقلت غلبه کرده !20 ساله بودن به هیچ عنوان نمیتونه دلیلی بر تصمیمات عقلانی گرفتن باشه ... این اصلا توجیه خوبی نیست ، مگر بخوای خودتو گول بزنی ، که بحثش جداست .
علاقه مندی ها (Bookmarks)