محیا جان ممنون
سعی میکنم صبور باشم اما سخته
فعلا دارم همین کارو ئمیکنم یعنی سعی میکنم با شوهرم صمیمی تر باشم
وقتایی که دعوامون شده بعدش که آرووم شدم خیلی رمانتیک حرفامو و خواسته هامو بهش گفتم با مهربونی اما....
همین دیشب دوباره یکم بحث کردیم و ... بعد از اینکه سر یه موضوعی بهم گفت من دوست دارم باهات لج کنم و... من با ملایمت بهش گفتم پس چرا ازدواج میکنن دختر و پسر؟گفتم قراره که توو این مسیر هرو کامل کننده ی هم باشن،گفتم تو بتید هوای منو داشته باشی و من هم هوای تورو ،من باید اخلاقایی که تو رو ناراحت میکنه بزارم کنار و تو هم اخلاق هاییت که منو ناراحت میکنه برزاری کنار،گفتم درسته که خیلی سخته اما خیلی مهمه
و کلی از این حرفا بهش زدم نه اینکه فقط الان چند باره که کامل بهش گفتم این کارهارو
فقط دیشب اتفاق خوبی که افتاد این بود که من کامل حرفامو زدم و اون چیزی که توو دلم بود رو گفتم و مهمتر اینکه باهم قهر نکردیم و بعدش واسه اینکه اون فضا فراموش شه رفتم چایی دم و کردم و طبعی نشستم پیشش و باهاش بازم حرف زدم و ...
درباره مسائل مالی هم همیشه توو این 1 سال و نیم حقوقش وسط ماه نشده تموم شده چند بار هم خودش گفت که من چرا اینطوریم و خجالت میکشم که پول دستم ندارم ها اما باز ماه بعد همون آش و همون کاسه ست
البته اینم بگم که قبلا کلی راه های پس انداز کردن رو از اینترنت یادداشت کردم و به شوهرم دادام بخونه اما بازم نشد یعنی عمل نکردیم یعنی من خیلی دوست داشتم امتحانش کنیم اما شوهرم نمیزاره
البته الان داریم خرید وسایلامون رو میکنیم که دیگه قسط هامون نزدیک 700 هزار میشه و دیگه چیزی نمیمونه که بخوایم برنامه ریزی کنیم
اما خب بازم هی باید حرص بخورم که این قسطو نداد و اونو نداد
اگه یه سایت مشاوره اقتصادی خوب میشناسید بهم معرفی کنید ممونم میشم
- - - Updated - - -
یه چیزی که به ذهن منو شوهرم رسیده اینکه: هر کدوم یه دفترچه برداریم و هر روز کارهایی که هرکدوم کردیم که باعث ناراحتی اون یکی شده یادداشت کنیم(مثلا من بنویسم شوهرم اینکارو کرد من ازش ناراحتم یا شوهرم همین طور) و بعد مثلا آخر هر هفته اشتباهات هر کدوم بیشتر بود باید یه جریمه براش در نظر بگیریم!!!
به نظرتون این کار خوبه؟یا باعث میشه بیشتر روو اشتباهات هم زووم کنیم و رابطمون بدتر شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)