سلام برادر بی وفا
تبریک میگم بابت عقدت
راهی که مهراد گفت عالیه .
ببین شما این خط فعلیت رو بکن خط کاری . یه خط دیگه ام بگیر مخصوص خانواده . به خانمت هم بگو با هر دو خط می تونه باهات تماس بگیره . اما وقتی می رسی خونه اون خط کاری رو خاموش کن و به خانمت هم بگو میخوام وقتی پیش توام فقط فکرم پیش تو باشه .










علاقه مندی ها (Bookmarks)