گاهی یه تماس تلفنی از طرف یک دوست ... دوستی که هر روز بهش زنگ میزنی و یه جورایی بار مشکلاتت رو باهاش تقسیم می کنی .... وقتی بهت میگه ، اومدم کمی استراحت کنم ، گفتم به تو زنگ بزنم ، میتونه کلی بهت روحیه بده ....این حس که تو فقط بار منفی و مشکل نیستی ... این حس که برای اون دوست ، تو مایه آسایش هستی ... چقدر بهت امید میده
و چه حس خوبی ... سردردت بهتر میشه ...
خواب آلودگیت کمتر میشه و فردای اون تماس تلفنی چقدر شارژ هستی
***********
نیلا جان ، با آواتارت شدی سابینا
راستی یه کم سایزش رو کمتر کن ، از اون بغل نزنه بیرون











علاقه مندی ها (Bookmarks)