بچه ها سلامممممممممممممممممممممم ممممممممم!
خوشحالممممممممممممممممممم مممممم!
خوب خوشحالم دیگه!
جایزه گرفتم! 10 روز شارژ رایگان! دلتون بسوزهههههههههههه! شما که جایزه نگرفتید؟
تازه شم؛ با اینکه این روزا اتفاقی افتاده که اصلا اصلا خوف نیستش! خوب!
اما گلم؛ طرز برخوردش خیلی خیلی بهتر از خود قبلیش بود؛ کلی بزرگ شده و بالغ.
خوب اینه دیگه! بایدم خوشحال باشم، چرا نباشم؟ها؟ ها؟ ها؟
شما بگید.
----------
دلم تنگ شده، دلم واسه ممفرد تنگ شده، واسه آنی، واسه THE که اسم اول اولش یادم نمی یاد، واسه حرفای قشنگ و آموزنده ی آقای sci، واسه سورنا آرمان که همیشه کلی دعوام میکرد و من فکر میکنم که چقدر طرفدار حقوق آقایون و جماعت خودشه؛ اما اون واقعیت ها رو بهم میگفت.
واسه روزن که داستان زندگیش کلی چیز بهم یاد داد، واسه چکامه که اولین داستان زندگی واقعی بود که توی این تالار خوندمش؛ واسه f-z که زندگیش و تلاشش برام الگو بود.
دلم واسه سارابانو تنگ شده، واسه خیلی های دیگه که خوب حرفاشون و زندگی هاشون یادمه اما اسمشون یادم نمی یاد.
به هر حال دلم پر شده از شوق امید و آرامش و نگاه مثبتی که به آینده دارم.












علاقه مندی ها (Bookmarks)