عزیزم منم دقیقا وقتی لاغر بودم حس خوبی از قدم نداشتم ولی الان که چاق تر شدم همه بهم میگن که خیلی خوش هیکلی و این رو اعتماد به نفسم خیلی تاثیر فوق العاده ای داشت.
یادمه واسه کنکور درس میخوندم هر روز صبخ آبمویه طبیعی و روزی یه قرص زینک (خارجی) تاثیرش عالی بود من که نتیجه گرفتم الان فقط دنبال اینم که وزنم رو متناسب کنم بنظرم هنور یکم جا دارم
حتما امتحان کن
چون من دکتر زیاد رفتم و چاق نشدم!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)