سلام.اول از همه می خوام به خاطر این صبر و تحملتون بهتون تبریک بگم.توکلتون به خدا باشه از خدا بخواهید که کمکتون کنه. من یک زن هستم و دو مورد پیش امده برام که وقتی همسرم درکم نمیکردو خیلی توی شرایط بدی بودم و از طرف خانواادم هم حمایت نمی شدم و بر اثر مشکلات دیگر پرخاشگری داشتم. احساس میکنم همسرتون مشکلی دارند که احساس می کنند قابل حل نیست و ایشونر اآزار می ده و این به صورت پرخاشگری توی رفتارشون نمایان شده.البته اگر از اول این طور بوده که مربوط میشه به تربیت خانوادگی ایشون و خیلی کار میبره که بهتر بشه. من سایت حجت الاسلام آقای شهاب مرادی را بهتون معرفی می کنم برید و انجا هم مشکلتون را بیان کنید.البته مشاوره های سایت همدردی خیلی عالی هست ولی با توجه به پیچیدگی مشکلتون اگر امکان مشاوره حضوری با ایشون را پیدا کنید خیلی بهتر میشه چون با توجه به این که شما ادم مذهبی هم هستید و خدا ترسی شما معلوم هست به شما می گن که طلاق ایشون در ای زمان درست هست یا نه.حتما یه سری به سایت ایشون بزنید. براتون دعا میکنم که انشاالله مشکلتون حل بشه به یاری خدا.








علاقه مندی ها (Bookmarks)