خواهرم سوال بسیار خوبی رو پرسیدی و نکته مهمی رو اشاره کردی...نوشته اصلی توسط samereh
نکته ای که اگر نیم نگاهی منطقی به چند پست اخیر سامره بندازی جوابش برات روشن می شه... و شاید این جواب رو دوست نداشته باشی که بشنوی!
اون جواب اینه که بسیار احساساتی هست! شاید موافق من نباشی و معتقد باشی که تا چند سال پیش بارها عاشق شدی و تموم کردی! اما اینبار فرق می کنه.. اصلا مثل اینکه تموم نمی شه! چون قبلا تجربیاتی داشتی منطقی هستی و منطقی تصمیم می گیری... اما باید بگم اینطور نیست و باید با موقعیت خودت اشنا بشی...واقعا اینبار چه فرقی می کنه؟؟؟ بهت می گم
یه چیزی مثل حس بلوغ... مثل همون دوران... مواجه شدن با تغییرات جسمی و روحی که هیچ کدوم قبلا نبوده...بهش می گیم سندرم سی سالگی یا بحران سی سالگی... این بحران از سن حدود ۲۸ سال شروع می شه و در ۳۲ سالگی به اوج خودش می رسه و تا ۳۵ سالگی معمولا ادامه داره... احساس شک، ناراحتی از محیط خانواده، حتی احساس ضرر و زیان، بی حوصلگی، کم خوابی، حس سرزنش، اوج گرفتن گفتگوهای درونی، گاهی حتی بی اشتهایی بی دلیل و ... از علائم این دوران هستند که گاها با اختلالات هورمونی و تغییر نوع پوست هم همراه می شن...اضطراب و استرس به همراه تپشهای قلب، عدم ارامش، دردهای مبهم و بسیاری دیگر موجب می شه فرد احساساتی و زود رنج بشه و در زندگیش به دنبال یک حامی بگرده و یا احساس خلا کنه...این یک بحران طبیعیه که موجب می شه فرد تصمیمات شتابزده بگیره و در اوج منطق، میون احساستش در گیر بشه
حالا فکر می کنم متوجه خیلی از موارد باید شده باشی..جای نگرانی نیست شما در یک تونل رشد قرار داری و با طی کردن این تونل همه مشکلات حل خواهند شد
حالا متوجه می شی که چرا اون تمرینات رو انجام می دی و بهت توصیه می کنم ارامش داشته باشی...
برگرد و پستها و توصیه ها رو یکبار دیگه با دقت بخون..
با ظرافت زندگی کن خواهرم...









علاقه مندی ها (Bookmarks)