به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Threaded View

  1. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها
    سلام رفیق خودم اسمونی حالت چطوره دلم تنگ شده بود بخاطر نظراتت جدی عرض کردم


    خوشم نمی اد 1% شک به ذهن زنم خطور کنه دوست دارم کاملا اعتماد به من داشته باشه ولی من بهش از قبل گفته بودم اسمونی که ممکنه گاه گاهی اس ام اسی بین منو کارمندام رد و بدل بشه

    ...
    بیشتر اوقات باهاشون خوبم و خوشم به دور از زمانی که عصبی هستم بخاطر این اس ام اس میدن و خوشحالم می کنن بلاخره نیت بدی ندارن و منم همین طور

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها
    قول بده نخندیا
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها
    قربونت انشالله عروسی و نامزدی شما انشالله یه پسر خوب مثل خودت در مسیر زندگیت قرار بگیره و بتونه خوشبختت کنه عزیزم


    بهترین ارزو رو برات دارم عزیز من
    آقای بی وفا نمیتونی با این ادبیاتی که با خانم آسمانی حرف زدی با خانمها صحبت کنی و با خانمها به قول خودت خوب و خوش باشی و بگو بخند داشته باشی، بعد انتظار داشته باشی که خانومت هم حساس نشه.

    در همینجا کلی قربون صدقه خانمها رفتی بعد در جواب اونهمه اس ام اس خانومت یک کلمه نوشتی که خسته ای!

    بخواهی به این روش ادامه بدی (۱. عدم رعایت حریمها در گفتار و رفتار با خانومها ۲. دیکتارتور بازی با همسر و انتظار مطلق و بی قید و شرط برای اعتماد داشتن از ایشان) فاتحه زندگیت خونده است.

    شما احیانا شرکت خدمات نظافتی داری؟

    بهتره که خنده و شوخی و خوب و خوش بودنهات رو متوجه خانومت کنی، و این سرد بازی و دیکتاتور بازی رو ببری سمت خانومهای شرکت ات.

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد

    ویرایش توسط بی دل : شنبه 12 مرداد 92 در ساعت 16:20

  2. 15 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 12 مرداد 92), reihane_b (شنبه 12 مرداد 92), roze sepid (شنبه 12 مرداد 92), sanjab (شنبه 12 مرداد 92), saraamini (یکشنبه 13 مرداد 92), shapoor (یکشنبه 13 مرداد 92), sobhan13 (یکشنبه 13 مرداد 92), sookoot (شنبه 12 مرداد 92), فرشته مهربان (یکشنبه 13 مرداد 92), نوروزیان. (شنبه 12 مرداد 92), مدیرهمدردی (یکشنبه 13 مرداد 92), جاثیه (پنجشنبه 23 آبان 92), حلیمه (شنبه 12 مرداد 92), سیمین‌دخت (شنبه 12 مرداد 92), طراوت باران (یکشنبه 13 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در خصوص پیام های نامربوط همسرم
    توسط yektaye tanha در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 خرداد 97, 11:23
  2. راهنمایی در خصوص ایجاد کسب و کار پاره وقت
    توسط کوهنورد در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 08 اسفند 93, 00:46
  3. تذکرات مهم در خصوص مشاوره و راهنمایی اعضاء و ارتباطات خصوصی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 آبان 93, 23:49
  4. راهنمایی در خصوص ازدواج مجدد
    توسط Glorious در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 مهر 91, 00:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.