به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 42
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 92 [ 01:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    261
    سطح
    5
    Points: 261, Level: 5
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با تشکر از کمکتون
    ی مشاوره حضوری بهم معرفی می کنید؟ تهرانم
    خانم باشه ترجیها و هرچه ارزون تر بهتر !

  2. #22
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    ممکنه بعضی از مراکز شماره یا آدرسشون تغییر کرده باشه.

    مرکز مشاوره دانشگاه تهران

    لینک تعرفه خدمات


    مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه تهران ( به غیر دانشجویان هم مشاوره می دهند)
    آدرس و شماره تلفن روانشناسان و مشاوران دارای پروانه تخصصی


    اینجا را هم ببین.

  3. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    atre sobh (سه شنبه 28 خرداد 92)

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 مرداد 01 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1392-3-18
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    7,573
    سطح
    58
    Points: 7,573, Level: 58
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خوب این پسری ک شما گفتین بایدم نگران بود بابت عکسا..هرکار بخواد میتونه انجام بده
    ۴سال صیغه!! عقلانی نبوده تصمیمت
    چقده خام بودی شما!!

  5. #24
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم شما گفتی که خیلی مذهبی هستی و خانواده مذهبی داری ، اما با یک پسر اینترنتی دوست شدی و بعد اومده خواستگاری و ...

    و همزمان با یک پسر دیگه هم آشنا شدید ، در ورتی که صیغه کس دیگه ای بودید ، و 4 بار همدیگه رو دیدی و از همه نظر مطلوب شماست ....

    والان باز با یک پسر دیگه اینترنتی دوست هستی ، میگی حرفی جز درس و .. نمیزنی ولی کلا راجع به نامزد سابقت و بهم خوردن نامزدی با هم صحبت کردین ؟ میگی رابطه خاصی نیست ولی میترسی اگر تموم شه افسرده شی ...

    فکر نمیکنی یکم حرفات با هم تضاد دارن ؟ شما میتونی این دوستی اینترنتی رو با یک خانم داشته باشی ، البته اینطور که میگید که مذهبی هستید ، پس چرا با یک پسر ؟
    فکر نمیکنی این عدم تعادل احساسی از همین چیزها ناشی میشه ؟

  6. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 92 [ 01:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    261
    سطح
    5
    Points: 261, Level: 5
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kambiz619 نمایش پست ها
    خوب این پسری ک شما گفتین بایدم نگران بود بابت عکسا..هرکار بخواد میتونه انجام بده
    ۴سال صیغه!! عقلانی نبوده تصمیمت
    چقده خام بودی شما!!
    همچین آدمی نبوده که بخواد از این موضوع گرو کشی کنه، دیگه الان 6 ماه گذشته نگران این چیزا نیستم
    خام، عاشق...

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamanaye man نمایش پست ها
    عزیزم شما گفتی که خیلی مذهبی هستی و خانواده مذهبی داری ، اما با یک پسر اینترنتی دوست شدی و بعد اومده خواستگاری و ...

    و همزمان با یک پسر دیگه هم آشنا شدید ، در ورتی که صیغه کس دیگه ای بودید ، و 4 بار همدیگه رو دیدی و از همه نظر مطلوب شماست ....

    والان باز با یک پسر دیگه اینترنتی دوست هستی ، میگی حرفی جز درس و .. نمیزنی ولی کلا راجع به نامزد سابقت و بهم خوردن نامزدی با هم صحبت کردین ؟ میگی رابطه خاصی نیست ولی میترسی اگر تموم شه افسرده شی ...

    فکر نمیکنی یکم حرفات با هم تضاد دارن ؟ شما میتونی این دوستی اینترنتی رو با یک خانم داشته باشی ، البته اینطور که میگید که مذهبی هستید ، پس چرا با یک پسر ؟
    فکر نمیکنی این عدم تعادل احساسی از همین چیزها ناشی میشه ؟
    عزیزم!
    من اون موقعه فقط 19 سالم بود و تجربه اول
    اون موردی که میگی 4 بار همدیگرو دید ما به خاطر کاری که داشتیم ی جای مشترک همدیگرو میدیدم، نه به خاطر دوستی و قرار گذاشتن، الانم که کارم تموم شده دیگه نمیبینمش، همون موقع هم میدونستم به زودی قراره با اون نامزد بهم بزنم ولی باز هم گفتم که نامزد دارم، هرچند به هیچ وجه نمیشد اسم نامزد رو روش گذاشت... هیچ تعهدی به من نداشت

    نمیدونم ولی من سعی میکنم اگه کاری از دستم بر نمیاد شخصیت آدمی رو که میدونم اشتباه کرده و در شرایط روحی و احساسی یه خوبی نیست زیر سوال نبرم

  7. #26
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ناراحت نشو از اینکه کارای خودت رو برات شرح دادم ، منم چیزی زیاد تر از حرفای خودت نزدم و قصدم کمک بوده ولی مثل اینکه شما انتقادپذیر نیستی و یا نمیخوای کارای خودت رو در کنار هم باور کنی

  8. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 92 [ 01:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    261
    سطح
    5
    Points: 261, Level: 5
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tamanaye man نمایش پست ها
    ناراحت نشو از اینکه کارای خودت رو برات شرح دادم ، منم چیزی زیاد تر از حرفای خودت نزدم و قصدم کمک بوده ولی مثل اینکه شما انتقادپذیر نیستی و یا نمیخوای کارای خودت رو در کنار هم باور کنی
    مساله اینه که این کاراییکه شما در کنار هم میبینی زندگی من در طول حدود 5 سال هست همش با هم اتفاق نیافتاده،
    مخصوصا اون پست های اولی که نوشتم اصلا تو حال خودم نبودم اون موقع میدونی آدم دو روز قبل از طلاق چه حسی میتونه داشته باشه؟
    اگه نمیدونی و همچین تجربه های تلخی تو زندگیت نداشتی بهتره انقد راحت راجع به آدما قضاوت نکنی
    من جز طعنه و تحقیر چیزی در صحبت هات ندیدم، چه برسه به قصد کمک

  9. #28
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من هم قصدم تحقیر و طعنه زدن نیست . من چه قضاوتی در مورد شما کردم؟ عزیزم قبل از اینکه دنبال راه حل برای مشکلت بگردی ، اول باید به اشتباهات خودت اعتراف کنی ، یعنی باور کنی که چه جاهایی اشتباه کردی .

  10. کاربر روبرو از پست مفید tamanaye man تشکرکرده است .

    نازنین آریایی (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  11. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 92 [ 01:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    261
    سطح
    5
    Points: 261, Level: 5
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    هر بار که از خونه میرم بیرون اذیت میشم، وفتی بقیه آدما رو میبینم حس بدی بهم دست میده، مخصوصا دخترای هم سنو سال خودم
    به طرز عجیبی حس تنفر دارم به همه آدما
    و به خودم
    تحمل بقیه برام خیلی آزار دهنده و سخت شده، عذا میگیرم مجبورم برم کلاسامو
    فکر میکردم بیشتر تو اجتماع باشم و سرم گرم شه بهتر میشه ولی کاملا برعکسه
    کل زمان بیداریم ذهنم مشغوله همش دارم فکر میکنم و توی گوشیم برای خودم می نویسم
    دیگه هیچ جای خالی ای تو ذهنم نیست برای درس خوندن

    از همه چی بدتر اینه که این حالتم رو رفتارم تاثیر گذاشته
    آدما رو خیلی بدو خیره نگاه میکنم، انقد که شاکی میشن و نگاهم میکنن
    نمیدونم باید چیکار کنم
    قاطی کردم نه؟

  12. #30
    روانشناس تربیتی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 تیر 95 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    5,221
    سطح
    46
    Points: 5,221, Level: 46
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    404

    تشکرشده 451 در 101 پست

    Rep Power
    28
    Array
    سلام

    عطر صبح عزیز، تا زمانی که انتظار داشته باشی دیگران برات گام بردارن و تا زمانی که حق انتخاب خودت رو نپذیری، مساله به قوت خودش باقیه

    با داشتن این احساسات و با انجام این اعمال، همین مفروضه ها باقی میمونند، همین اعمال تکراری انجام میشن و همین تفکرات همراهت خواهند بود و حتی اوضاع جسمانی هم تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

    باید بتونی دست به یک انتخاب بزنی. انتخابی مهم و تعیین کننده. انتخابی که فکر، رفتار و احساساتت رو میتونه تغییر بده. احساسات منفی یک دفعه بر ما عارض نمیشن. فکر و رفتار ما کاملا تو احساس کردن ما موثره. وقتی فکرت و رفتارت و انتخابت درست نباشه، اونوقت احساساتت هم در همون راستا ابراز میشه

    میتونی در رابطه با نامزد سابقت بگی چه انتخابهایی پیش رو داشتی، یا بهتر بگم داری؟

    آنچه در کنترلت هست چیه؟ آنچه در کنترلت نیست چیه؟ دوست داری احساس خوبی پیدا کنی؟

    یه کم راهنمایی میکنم. میتونستی انتخاب کنی که به همدردی نیای، و هر روز به این مسائلت فکر کنی. اما انتخاب کردی که به همدردی بیای و همونطور که بیان کردی، احساساتت هم بهتر شده. پس، کنترلت بر احساساتت و افکار و اعمالت بیشتر شده، یا دست کم احساس کنترل بیشتری داری. اینطور نیست؟

    حالا میخوام درباره نامزدت، افکارت، اعمالت و احساساتت رو بگی. فکر می کنی انتخابهای دیگری هم هست؟ میتونی نام ببری؟
    مثل ساحل آرام باش، تا دیگران مثل دریا بیقرارت باشند

  13. 5 کاربر از پست مفید mohsenazizi تشکرکرده اند .

    atre sobh (شنبه 12 مرداد 92), mohammad6599 (شنبه 12 مرداد 92), taraneh89 (شنبه 12 مرداد 92), فرشته مهربان (شنبه 12 مرداد 92), نازنین آریایی (شنبه 12 مرداد 92)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تالار همدردی و صیغه و چند همسری >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 22 تیر 92, 17:57
  2. میخوام ازدواج موقت(صیغه)کنم
    توسط gilber در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 تیر 92, 23:21
  3. صیغه موقت
    توسط narsis2012 در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مهر 91, 20:11
  4. همسر صیغه ای من و بچه دار شدن.
    توسط ایمانی در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: شنبه 10 تیر 91, 19:38
  5. صیغه
    توسط مینا 22 در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 01:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.