باسلام خدمت دوستان
بنده مشکلی دارم که میخوام دوستان و مدیران سایت در حل اون راهنماییم کنند
بنده جوانی هستم 25 ساله.دانشجو فوق لیسانس اقتصاد.
بنده فعلا به علت مسائل مالی و همچنین اینکه هنوز نتونستم فرد مناسبی رو برای ازدواج پیدا کنم درحال حاضر شرایط ازدواج رو ندارم
اما از طرفی هم از لحاظ عاطفی و(با عرض پوزش) در درجه بعد جنسی نیاز به داشتن همدمی از جنس مخالف رو دارم
و از اونجایی که اهل کار خلاف و روابط نامشروع نیستم.برای اینکه کار غیر قانونی انجام نداده باشم قصد دارم با یک خانم صیغه کنم.
البته اگر اینکار رو نکنم به گناه نمی افتم و میتونم خودم رو تا زمان ازدواج رسمی پاک نگه دارم.اما میدونم که از لحاظ عاطفی ضربه زیادی میخورم(همین الانشم خوردم) و دچار افسردگی و گوشه گیری شدم.
من واقعا نیاز به داشتن یک همدم از جنس مخالف دارم
لطفا راهنماییم کنید که ایا انجام اینکار که از لحاظ قانونی هم منعی براش نیست ایا میتونه برام مشکل ساز باشه؟
ایا من دارم راه اشتباهی رو برای براورده کردن نیازهای خودم انتخاب میکنم؟
پیشاپیش از راهنمایی همه دوستان متشکرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)