سلام sima_star
به تالار همدردی خوش آمدی
باخودت چقدر دوست هستی ؟ اصلاً خودت رو خوب می شناسی ؟ ، با خودت میانه خوبی داری ؟ و .....
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام sima_star
به تالار همدردی خوش آمدی
باخودت چقدر دوست هستی ؟ اصلاً خودت رو خوب می شناسی ؟ ، با خودت میانه خوبی داری ؟ و .....
sima_star (دوشنبه 07 مرداد 92)
ممنونم فرشته مهربان
با خودم دوستم اما خیلی ایده ال گرا هستم وقتی یه اشتباهی میکنم خیلی خودمو سرزنش میکنم.زیادی خودمو تحت فشار میذارم..بیشتر وقتا تنها میرم بیرون پارک و خرید و .... اما میتونم بگم 80 درصد مواقع از با خودم تنها شدن لذت میبرم. گاهی اوقات هم مثل این روزها خیلی اذیت میشم.وقتی مردم با تعجب میپرسن تنها میری خرید ؟؟؟؟مگه میشه؟؟؟؟تنها میری پارک مگه امکان داره؟؟؟؟نمیدونم چیش انقدر عجیبه ؟؟؟؟عروسی خواهرمه یه ماه دیگه و وقتی به مامانم گفتم کسی روندارم که دعوت کنم از مامانم انتظار نداشتم بگه :نه تو خواهر عروسی زشته کسی رو نیاری؟؟؟؟
واسه همین گاهی وقتا مثل الان کمبود یه دوست صمیمی رو واقعا احساس میکنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)