مرسی از دلداریت آسمانی جون.دوسال کاردانی خوندم. به امید خدا از مهر میرم یه دانشگاه دیگه کارشناسی بخونم.امیدوارم واقعا اینطور که میگی بشه و اونجا تنها نباشم و دوست پیدا کنم