مرسی از دلداریت آسمانی جون.دوسال کاردانی خوندم. به امید خدا از مهر میرم یه دانشگاه دیگه کارشناسی بخونم.امیدوارم واقعا اینطور که میگی بشه و اونجا تنها نباشم و دوست پیدا کنم
مرسی از دلداریت آسمانی جون.دوسال کاردانی خوندم. به امید خدا از مهر میرم یه دانشگاه دیگه کارشناسی بخونم.امیدوارم واقعا اینطور که میگی بشه و اونجا تنها نباشم و دوست پیدا کنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)