به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Threaded View

  1. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من با نظر دوستان موافقم و مخصوصا با سناریو های asemani.
    و اینکه میگین طرف به شما هم علاقه داره ولی اقدامی نمی کنه دو حالت داره :

    1-اینکه عقلش کار می کنه و می دونه که تا شرایط ازدواج نداشته باشه نباید اقدامی بکنه! و احساسات خودش و یه نفر دیگه رو جریحه دار کنه! (گیرم که خیلی هم دوستون داشته باشه!)
    2- اینکه اصلا نمی دونه ممکنه چه مشکلاتی براش پیش بیاد و منتظر فرصت هستش تا به شما نزدیک بشه!

    الان انتظاری که دارین اینه که این رابطه شروع بشه و ببنین که بعدا چی پیش می آید! (که اگه طرف حالت 1 باشه غیر ممکنه! ) گیریم که این کار شد و این رابطه به شکل دوستی صورت گرفت! (که تجربه من و دوستان نشون می ده که اشتباه این کار، این اشتباه و تو تکرار نکن) تو دوتا فرض غلط داری
    1- اینکه هدفت اگه از این رابطه ازدواج نیست پس چیه؟! دوست داری مارک دار بشی بعدا فرصت های بهترت رو از دست بدی؟ یا چی ....؟! (اینو در نظر داشته باش که اگه این رابطه به جایی ختم نشه بیشتر واسه تو مشکل زا می شه نه اون پسر) که اگه هم ازدواجه (مسلما هم برا خانوما همین طوره!) خودتم خوب می دونی که شرایطش رو ندارین و چندین سال وقت لازمه مخصوصا برا اون آقا!!
    2- اینکه می گی احساستم و کنترل می کنم و این حرفاااا (مطمئن مطمئن باش اگه این رابطه رو شروع کنی تو بیشتر احساساتی می شی چون دختری و طبیعتت اینه!) گیریم اصلا اینطوری هم نشد و شما تونستین احساسات رو کنترل کنی (باور کن نمی تونی چون مشخصه دفعه اولته و از الانم دوستش داری)! انصافه سر هیچی احساسات یه نفر دیگه رو تلف کنی و کلی آسیب روحی بهش بزنیی؟! حالا طرف یکم اهل انتقام گیری باشه می دونی با اسم دوست داشتن می تونه چه بلا هایی سرت بیاره؟! (... و اینکه سر احساسات از دست رفته خیلی از خوب ها بد میشن...!)

    خییییلیییییییی خوش بینانش این می شه که طرف شرایطش واسه ازدواج جور باشه که تو این حالت هم اگه فرصت پیدا کرد و جلو اومد بهتره که ببرین رو مسیر رسمی و خواستگاری و آشنایی زیر نظر خانواده ها!
    اینجا کسی برات تصمیم نمی گیره فقط از روی تجربه خودش ادامه قصه رو پیش بینی می کنه! حالا خودت هدفت رو مشخص کن و تصمیم بگیر که چی صلاحته!

  2. 4 کاربر از پست مفید shervin تشکرکرده اند .

    atefeh (پنجشنبه 03 مرداد 92), nikafarid (پنجشنبه 03 مرداد 92), sanjab (پنجشنبه 03 مرداد 92), فرشته مهربان (شنبه 05 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم دوسم داره اما خیلی باهام لج میکنه.
    توسط توانا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 01 اسفند 94, 13:31
  2. شوهرم بعد از 12 سال زندگی میگه دوسم نداره
    توسط دوستان راهنمایی میخاهم در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 فروردین 94, 07:00
  3. خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم
    توسط village در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: جمعه 20 فروردین 89, 14:14
  4. خداحافظ قالب سابق وسلام بر قالب جدید
    توسط ani در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مهر 88, 16:47
  5. ** می بوسمت **
    توسط m.mouod در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 31 تیر 88, 08:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.