بنده هم اگر احیانا سهمی در چنین رنجش شدیدی در خانم آکوا دارم عذرخواهی میکنم.
به شخصه از تاپیکهای آقا پژمان عزیز و این تاپیک عبرتهای زیادی گرفتم و سعی میکنم که در آینده آنها را حتما به کار ببندم و برای ازدواج و شروع زندگی مشترک چشم و گوش خود را بیشتر باز کنم.
آقا پژمان امیدوارم هر چه زودتر شما را در شرکت نفت ملاقات کنم متاسفانه امکان دسترسی به ایمیل یکدیگر را نداریم تا برای طی مراحل استخدامی راهنمایی بیشتری به شما دهم ولی فکر میکنم پستی را که پیشتر در اواخر تاپیک قبلیتان در این مورد گذاشته بودم برایتان مفید باشد.
همینجا از این سایت و اعضای دلسوز و مشکل گشایش خداحافظی میکنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)