به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13
  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 دی 00 [ 03:31]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,176
    امتیاز
    30,655
    سطح
    100
    Points: 30,655, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,300 در 1,292 پست

    Rep Power
    138
    Array

    *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    *شوهرتان را دلبسته خود کنید*






    • بدون توجه به نظرات شخصی اطرافیان در رابطه با زندگی شما حتی پدر و مادر ؛ خودتان تصمیم گیرنده ی زندگی خویش باشید .



    • در مواقع حساس که بسیار خشمگین و عصبانی هستید با کنترل احساس سعی کنید به جای آن از منبع غنی محبت که خداوند در وجود شما نهاده بهره ببرید تا نتیجه ی مطلوب بگیرید .
    مثلا اگر همسر شما اهل گردش و تفریح با دوستان خود هست و به شما توجهی ندارد شما بیشتر به او محبت کنید و بیان کنید که وقتی بیرون میرود منتظر بازگشت او به منزل هستید و دلتنگش خواهید شد .



    • او را همانگونه که هست بپذیرید و دوست بدارید نه آنگونه که در ذهن خود مجسم کرده اید ، یا دوست دارید که آنگونه باشد ، یا به نظرتان باید اینطور باشد . دوست داشتن بدون شرط یک عشق واقعی است .



    • در امتحان های همسر محترم پیروز میدان باشید .
    همسر شما ممکن است مسائلی را مطرح کنند که فقط قصد امتحان شما را دارند و یا به نوعی می خواهند بفهمند علاقه شما تا چه حد واقعی است اما خانم ها غافل هستند و موضع گیری هایی انجام میدهند که نتیجه خوبی به دنبال ندارد .


    مرد : شرکت با مشکل اقتصادی رو به رو شده . اگه حقوقمو کم کنن چی کار کنیم ؟
    زن : منظورت چیه ، خودت خوب میدونی زندگی خرج داره ، بچه خرج داره ، ما همین جوریشم پولمون کم میاد حقوقت از اینم کمتر بشه ؟ یا ..........


    پاسخ مناسب : « مهم نیست .خوب کمتر از قبل خرج می کنیم و بیشتر ملاحظه می کنیم . این چیزا اهمیتی نداره چون من و تو در کنار هم هستیم و مطمئنم تا وقتی ما کنار هم هستیم می تونیم از پس مشکلات بر بیایم . تا وقتی به هم علاقه داریم هیچ چیز حتی بی پولی نمی تونه بین ما فاصله بندازه . و....»

    مرد : ممکنه کارم منتقل بشه به یک شهر دیگه و مجبور شیم از این شهر بریم .
    زن : چی ؟! یه شهر دیگه من اصلا نمی تونم بهش فکر کنم . تمام فامیلای من تو این شهر هستند اونوقت من برم یه شهر دیگه .، حرفشم نزن و........


    پاسخ مناسب : « خوب میریم یه شهر دیگه مهم نیست که کدوم شهر باشه مهم اینه که من و تو در کنار هم هستیم هرجا که باشیم . مطمئنم که تا وقتی با تو زندگی می کنم هرجا که باشم زندگی زیبایی خواهم داشت و.... »

    مردها با سوال هایی همسر خود رو امتحان می کنند و بهتر است که پاسخ خانم ها به نحوی باشد که نشانه علاقه و پایبندی زن به همسرش باشد . این را بدانید که اگر این سوال ها جدی هم باشند شما با دادن چنین پاسخ هایی به همسر خود توانی مضاعف برای مبارزه با مشکلات به او میدهید و همسرتان تمام سعی خود را می کند تا شرایط را طوری ترتیب دهد که همسرش (که تا این اندازه شوهرش را دوست دارد ) رضایت کامل داشته باشد .



    • این را بدانید که هیچ کس کامل نیست پس او را با تمام خوبی ها و بدی هایش دوست بدار .



    • همواره خصوصیات خوب همسرتان را برایش بیان کنید ، با این کار وقتی او در کنار شماست احساس خوبی نسبت به خود دارد و این باعث می شود که او روز به روز مجذوب تر و عاشق تر شود .



    • رویایی فکر نکنید و بدانید که چیزهایی که به نظر شما عیب همسرتان است از نظر زن دیگری یک حسن به حساب می آید و همینطور عکس آن بنابراین بهتر است شوهرتان را بپذیرید و به جایی چایگزین کردن یک مرد رویایی و ایده آل در ذهن خود ، نگرشتان را تغییر دهید .



    • با تمرکز بر ضعف های همسرتان چیزی به دست نخواهید آورد جز اینکه علاقه و محبت او را کم کم از دست خواهید داد به جای این کار بر توانایی های او تمرکز کنید و نتیجه ی آن را ببینید .



    • افکار منفی را دور بریزید و وجود مشکلات و تفاوت های فردی را بد ندانید .بدانید که تفاوت ها سبب رشد و تعالی هر دو نفر می شود .




    • به جای کینه و دشمنی درباره ناراحتی های خود حرف بزنید و بدانید که همیشه بحث کردن بد نیست بلکه گاهی سبب رشد می شود و نتیجه ی آن رضایت بیشتر از زندگی است گرچه در مقطعی این گونه به نظر نرسد . ( اما مراقب باشید که کل زندگی در حال گله و شکایت از چیزهای مختلف نباشید و ناراحتی که خود نتوانستید حلش کنید را در میان بگذارید )



    • به دنبال کسی نباشید که دقیقا مثل شما باشد چرا که وجود ندارد و بدانید که همیشه شباهت خوب نیست . در نظر بگیرید که اگر زنی که عصبی است شوهری عصبی داشته باشد چه خواهد شد و نمونه های دیگر ....
    این را هم بدانید که تفاوت همیشه بد نیست و میتواند موجب رشد شود . دو فرد کاملا احساسی که با منطق هیچ سر و کاری ندارند و تصمیم های احساسی می گیرند در کنار هم هیچ پیشرفتی نمی کنند اما یکی احساسی و دیگری منطقی در زندگی روی هم تاثیر گذاشته و به تعادل می رسند .



    • از تفاوت های یکدیگر لذت ببرید . تفاوت ها به شما این امکان را میدهد که دنیای طرف مقابل را هم تجربه کنید ، بدون اینکه از دنیای خود غافل شوید . با این کار به تعادلی نسبی می رسید و چالشهای بین شما کمتر خواهد شد . بنابراین گاهی به دنیای هم سر بزنید و به آداب و رسوم دنیای طرف مقابل رفتار کنید اما نه برای همیشه . برای نمونه تفاوت های سلیقه ای . قدم زدن ، استفاده از وسیله نقلیه _ شب نشینی و تفریح و گردش ، در خانه ماندن و استراحت کردن و ......



    • خودتان باشید . همان شخصی که همسر شما به او علاقه مند شد . نقش بازی نکنید . این را بدانید که برای رضایت بیشتر همسرتان نباید دست به کارهایی بزنید که دوست ندارید چرا که هرچه از شخصیت خود دور شوید به مرور زمان سرخورده تر می شوید و از زندگیتان احساس رضایت نمی کنید .



    • همینطور از همسرتان نخواهید همان چیزی شود که شما می پسندید ، به او با تمام تفاوت هایش احترام بگذارید و فراموش نکنید که شما از اول همین شخصیت را پذیرفتید پس از او شخصیت جدید نخواهید .


    ادامه دارد...


    خانم های متاهل تالار به این موارد اضافه کنید .


    باران

  2. 32 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (چهارشنبه 13 دی 91), fahimeh.a (دوشنبه 04 مرداد 95), sookoot (دوشنبه 24 تیر 92)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    141
    Array

    RE: *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    همیشه قدردان خوبی هایی باشید که شما از همسرتون یاد گرفتید و حتما این موضوع رو به ایشون گوشزد کنید.
    قدردان زحمتهای و محبت های ایشون باشید.
    در زندگی به رشد و پیشرفت هم اهمیت بدید و بهترین روش ایجاد زمینه برای رشد، محبت و عشق هست.
    همسرتون رو مقایسه کنید تنها وقتی که همسر شما نسبت به اون شخص برتری داشته باشه!
    درک خستگی های یه مرد میتونه بهترین آرامش دهنده و تسکین دهنده براش باشه!
    و اینکه اگر روشی رو که سالها به پیش بردید تا عیب های همسرتون رو اصلاح کنید، جواب نداده حتما به دنبال روشهای جدیدتر و مطمئن تر باشید!
    به زندگی تون و به مردتون به عنوان یه ارزش نگاه کنید و حتما برای لحظه هاتون ارزش قائل باشید و به خاطر هر موضوع کوچکی چمدان به دست جلوی درب منزل نایستید!

  4. 14 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 11 خرداد 90), sookoot (دوشنبه 24 تیر 92)

  5. #3
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 دی 00 [ 03:31]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,176
    امتیاز
    30,655
    سطح
    100
    Points: 30,655, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,300 در 1,292 پست

    Rep Power
    138
    Array

    RE: *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    • شاید دقت کرده باشید که اغلب ما خانم ها دوست داریم کسی ما را به خاطر خودمان ، شخصیتمان ، هوش و استعداد و توانایی هایمان دوست داشته باشد نه تنها به خاطر جسم و ظاهرمان چرا که در این رابطه اغلب به ما توجه می شود و معمولا زن ها در رابطه با چهره و ظاهر خود تعریف و تمجید می شنوند .
    مردها نیز معمولا در رابطه با توانایی ها ، قدرت ، مدیریت ، هوش و استعداد خود تعریف می شنوند اما کمتر در رابطه با ظاهر خود چیزی می شنوند . بنابراین بدانید که مرد هم دوست دارد که علاوه بر موارد فوق ، در رابطه با ظاهرش از او تعریف کنند . پس این کار را انجام بدهید و به او بفهمانید که چقدر مورد توجه شماست . ( نسبت به کوچکترین تغییر ظاهریش بی تفاوت نباشید. لباس جدیدش تغییر مدل مویش و... )



    • زن و مرد هر دو دوست دارند که برای شریک زندگیشان مهم ترین فرد باشند . اما اگر یکی از طرفین احساس کند که طرف مقابل هیچ اهمیّتی به او نمی دهد ، برایش وقت نمی گذارد ، با او حرف نمی زند و ... تصمیم می گیرد کاری کند که دیده شود و مورد توجه قرار گیرد ، حال به چه نحوی برایش مهم نیست بنابراین ممکن است مثلا دست به کاری بزند تا شما را عصبانی کند تا کمی با او حرف بزنید و بحث کنید و....



    • به شوهر خود اهمیّت بدهید ، برایش وقت بگذارید . حواستان باشد که با درگیری های کاری ، شرکت در کلاس های مختلف و دید و بازدید ومهم تر از همه تلفن ، از او غافل نشوید . سعی کنید نیمه روزی که در کنار هم هستید تمام توجهتان به همدیگر باشد .
    وقتی به خانه می آید به استقبالش بروید و ابراز دلتنگی کنید با این کار متوجه می شود که حضورش در خانه چقدر برای شما با ارزش است و احساس فوق العاده ای دارد از این که در کنار شماست .



    • این یک راز است : بدانید که مردان می خواهند دوستشان بدارید ، می خواهند که همان مرد سوار بر است رویاهای شما باشند ، می خواهند که برای شما از همه مهم تر باشند . ( این ها را بیان کنید )

    هیچ وقت نگذارید که همسرتان ذره ای احساس کند که شما به پدر و مادر یا خانواده خود بیشتر از او اهمیّت می دهید یا آنها را بیشتر از او دوست دارید . شوهرتان می خواهد که برای شما یک فرد استسنائی و مهم ترین فرد زندگی شما باشند .



    • یک راز دیگر این است که اگر دوست دارید خصوصیتی را در همسر خود تقویت کنید ، آن را بیان کنید و بگویید که این خصوصیت خوب را دارد و شما از این بابت خوشحالید . این باعث می شود که او سعی کند آن خصوصیت را در خود تقویت کند .
    مهربانیش ، این که پدر خوبی برای فرزندانش است و برایشان وقت می گذارد ، این که همسری نمونه است و شما را درک می کند و..... را بیان کنید .



    • با به زبان آوردن توانایی های خود به او قدرت انجام کارهای بزرگ بدهید .



    • مردی که زیاد از خود تعریف می کند و یا پز میدهد یا گاهی لاف می زند ، بیشتر نیازمند توجه و دوست داشته شدن است . وقتی مردی در خانواده خود احساس بزرگی کند و خانواده اش او را دوست بدارند کمتر نیازمند توجه دیگران خواهد بود . بنابراین اگر در خانواده پدری خود چنین احساسی نداشته شما این احساس را به او بدهید .



    • همواره او را تشویق کنید و از او تشکر کنید حتی برای کارهای معمولی و روزانه ای که انجام میدهد . این فکر را که ممکن است دچار خود بزرگ بینی بیش ازحد شود را دور بریزید و بدانید که با این کار علاقه اش به شما بیش تر شده و همچنین دوست دارد که این حس خوبی را که به او میدهید جبران کند .


    اگر در کار منزل کمک می کند .
    به او بگویید که یک مرد فوق العاده است که به خانه و زندگیش اهمیّت میدهد و از او تشکر کنید .

    اگر بچّه ها را به پارک می برد و با آنها بازی می کند .
    به او بگویید که یک پدر فوق العاده است و فرزندانش باید به داشتن چنین پدری افتخار کنند .

    اگر در جایی که کسی نیاز به کمک دارد بدون درنگ به دیگران کمک می کند .
    به او بگویید که چقدر خوب است که در کنار کسی زندگی می کنم که انسان دوست است و به دیگران کمک می کند .

    اگر اهل ورزش و تفریح و گردش است .
    او را به خاطر چنین روحیه ای تحسین کنید و بگویید که چقدر خوب است که به سلامت روحی و جسمی خود و خانواده اش اهمیّت میدهد .

    اگر وسایل خراب شده را تعمیر می کند .
    بگویید که چقدر خوب است که یک مرد در خانه است .

    اگر ماشینش را تمیز می کند .
    بگویید که چقدر از این که او مردی اهل نظافت است لذت می برید .

    و ......

    ادامه دارد....

  6. 22 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (چهارشنبه 13 دی 91), fahimeh.a (دوشنبه 04 مرداد 95), sookoot (دوشنبه 24 تیر 92)

  7. #4
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 دی 00 [ 03:31]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,176
    امتیاز
    30,655
    سطح
    100
    Points: 30,655, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,300 در 1,292 پست

    Rep Power
    138
    Array

    RE: *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    • عشق و علاقه ، تعریف و تحسین و قدردانی شما ارزش است ، بنابراین هر یک از این ها را به هر اندازه که انجام دهید به همان اندازه مردتان را با ارزش می کنید .
    در این صورت زنی خواهید شد که وجودش برای مردش ضروری است چرا که به او تصویری از خودش می دهد و شوهرتان به شما احساس تعهد خواهد کرد .



    • خودتان را عادت دهید که حداقل روزی یک بار از همسرتان تعریف کنید .
    فهرستی از شخصیت های معروف تهیه کنید و گاهی همسرتان را با آن ها مقایسه کنید .
    مثلا وقتی کاری انجام می دهد که نیازمند قدرت مردانه است او را با یک پهلوان اسطوره ای مقایسه کنید و قدرتش را همانند او بدانید .



    • گوش کردن . گاهی هر یک از ما نیاز داریم تا کسی به حرفهایمان گوش کند بنابراین اگر همسرتان مشکلی را با شما در میان می گذارد ، سعی نکنید که به او کمک کنید یا راه حل دهید ، فقط حرفهایش را گوش کنید و با او هم حسی کنید . اگر به جای این کار به دنبال راه حل دادن باشید ، این حس را به او منتقل می کند که شما اصلا او را درک نمی کنید و این او را عصبانی می کند ، بنابراین اگر ناراحت است شما هم نشان دهید که از اتفاق پیش آمده ناراحت هستید .



    • همدردی کنید . وقتی همسرتان از موضوعی ناراحت است گفتن اینکه بدتر از این هم می توانست باشد ، خدا را شکر کن که به جای فلانی نیستی و ... حال او را بهتر نمی کند ، سعی کنید خود را جای او بگذارید . با او هم حسی کنید و ابراز ناراحتی کنید تا درد او را تسکین دهید ، گاهی برای همدردی کردن فقط باید گوش کرد و هیچ نگفت .


    ادامه دارد ......

  8. 13 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (چهارشنبه 13 دی 91), fahimeh.a (دوشنبه 04 مرداد 95), sookoot (دوشنبه 24 تیر 92)

  9. #5
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 دی 00 [ 03:31]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,176
    امتیاز
    30,655
    سطح
    100
    Points: 30,655, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,300 در 1,292 پست

    Rep Power
    138
    Array

    RE: *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    • لمس و نوازش و بوسیدن چیزی است که هر یک از ما به عنوان یک انسان به آن نیاز داریم ، پس از این کار دریغ نکنید و آن را برای همسرتان انجام دهید و مطمئن باشید که اثری مثبت روی او دارد و همچنین از او بخواهید تا شما را نوازش کند و با این کار صمیمیت شما بیشتر شود .



    • بعد از ورود به خانه و پس از یک مدت طولانی به هم رسیدن تنها استقبال زبانی کافی نیست .
    با همسرتان قرار بگذارید بعد از ورود به خانه به مدت 10 یا 15 دقیقه کنار یکدیگر بنشینید و دست در دست هم بگذارید و حتی همدیگر را ببوسید .



    • وقتی همسرتان هدیه ای برای شما میخرد پیش از آنکه به این فکر کنید که هدیه اش چیست به این فکر کنید که به یاد شما بوده و آن را با چه ذوق و شوقی تهیه کرده است . بنابراین از او قدردانی کنید و ذوق و خوشحالی خود را از اینکه برای شما هدیه خریده نشان دهید ، حتی اگر از آن خوشتان نیامده . معمولا این مورد در سال های اول زندگی به طور طبیعی چنین رفتاری دارید .

    بنابراین با گفتن جملات زیر انگیزه همسرتان برای خریدن هدیه را از بین نبرید .

    _ برای خرید این چقدر پول دادی

    _ کاش یه چیز بهتر می خریدی

    _ انقدر که بهش پول دادی ارزش نداره

    _ کاش یه چیزی می خریدی که به کارم میومد

    _ من چنین چیزی لازم ندارم

    _ آخه این به چه کار من میاد

    و.................




    ادامه دارد...........

  10. 16 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (چهارشنبه 13 دی 91), fahimeh.a (دوشنبه 04 مرداد 95), sookoot (دوشنبه 24 تیر 92)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    66
    Array

    RE: *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    *حس مردانگی همسرتان را تقویت کنید،
    با اظهار زبانی و عملی اینکه در انجام امور مردانه به او تکیه کرده اید،وی را در انجام این امور تشویق کرده و روحیه مردانه اش را تقویت کنید.

    *در عین حال با زیاده روی در این امر سبب نشوید مرد زندگیتان در برابر مشکلات احساس تنهایی بکند.او دوست دارد شما را همیشه در کنار خویش داشته باشد.

    *مردها نیز به همسرانشان تکیه دارند و در برابر مشکلات از وجود آنان روحیه مضاعف و آرامش دریافت میکنند که در حل مسائل زندگی کمکشان میکند.

    *مردها همانقدر که زنان خشن و دارای خوی مردانه را نمیپسندند، زنان عاجز و ضعیف و همیشه وابسته به همسر را نیز دوست ندارند.در همه حال تعادل را رعایت کنید.

    *به مرد خود اطمینان دهید همانند شادیها،در غمها و مشکلات نیز در کنارش خواهید بود.

    *با ارزش دادن به خانواده همسر،در واقع به خود و همسر خود ارزش قائل شده اید و اینکار محبت شما را در دل شوهرتان چندین برابر میکند.دوست داشتن کسانی که همسرتان دوستشان دارد و احترام به آنها،نشانه علاقه و احترام واقعی شما به همسرتان است.

    منبع:تجربیات مهتاب
    خوب بید؟

  12. 15 کاربر از پست مفید lvlahtab تشکرکرده اند .

    fahimeh.a (دوشنبه 04 مرداد 95), lvlahtab (چهارشنبه 11 خرداد 90), sookoot (دوشنبه 24 تیر 92)

  13. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 89 [ 09:12]
    تاریخ عضویت
    1389-6-15
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    1,822
    سطح
    25
    Points: 1,822, Level: 25
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    من مجرد هستم و تجربه ای در این موارد ندارم اگر دوستان لطف کنند ومطالب بیشتری بگذارند ممنون میشوم


  14. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 26 شهریور 89 [ 19:24]
    تاریخ عضویت
    1389-6-18
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,792
    سطح
    24
    Points: 1,792, Level: 24
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    salam man ye moshkele kheli bozorg daram khahesh mikonam komakam konid
    man namzadi daram ke kheli alaghe dare man barash naz konam vali vaghean man etelaati dar ,morede naz kardan ya chejori naz kardan nadaram chon to mohiti bozorg shodam ke dor az in masael bode adamaye dorobaram adamaye jedi va khoshki bodan ke moteasefane manam in shekli shodam kheli dost daram yek ideale mosbat baraye hamsaram basham khodam ham dost daram ke naz dashte basham vali balad nistam nemidonam chejori bayad barash naz konam
    khahesh mikonam komakam konid.
    mamnonam.

  15. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    76
    Array

    RE: *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    نقل قول نوشته اصلی توسط masoom
    salam man ye moshkele kheli bozorg daram khahesh mikonam komakam konid
    man namzadi daram ke kheli alaghe dare man barash naz konam vali vaghean man etelaati dar ,morede naz kardan ya chejori naz kardan nadaram chon to mohiti bozorg shodam ke dor az in masael bode adamaye dorobaram adamaye jedi va khoshki bodan ke moteasefane manam in shekli shodam kheli dost daram yek ideale mosbat baraye hamsaram basham khodam ham dost daram ke naz dashte basham vali balad nistam nemidonam chejori bayad barash naz konam
    khahesh mikonam komakam konid.
    mamnonam.
    سلام اولا فارسی بنویسین. ثانیا تاپیک جدیدی باز کنید تا جواب دهیم.

  16. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 مرداد 91 [ 03:14]
    تاریخ عضویت
    1389-7-26
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    3,417
    سطح
    36
    Points: 3,417, Level: 36
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    259

    تشکرشده 267 در 88 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: *شوهرتان را دلبسته خود کنید*

    - با مهمان های شوهرتان با رویی گشاده رفتار کرده و به خوبی از آنها پذیرایی کنید.
    – از هر گونه مشکل با اقوام و خویشاوندان شوهرتان بپرهیزید.
    – هرگز کاری نکنید که او مجبور باشد بین شما و خانواده اش یکی را انتخاب کند.
    – شوهرتان را تشویق کنید که با اقوامش در ارتباط باشد و آنها را به منزلتان دعوت کنید.
    – با خانواده شوهرتان به صورت تلفنی، حضوری و... در ارتباط مستمر باشید، به آنها هدیه بدهید و در مواقع نیاز به آنها کمک نمایید.

  17. 3 کاربر از پست مفید azadehh_mm تشکرکرده اند .

    azadehh_mm (چهارشنبه 04 آبان 90), fahimeh.a (دوشنبه 04 مرداد 95)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.