سلام خانمaqua_68
باور كنين اينجا همه قصد كمك دارن شما نبايد در مقابل همه جبهه بگيريد و ناراحت بشيد
منم خودم جز اون كسايى هستم كه با شوهرم مشكل دارم و هنوز نتونستم بعضى از مشكلايى كه با شوهرم داشتم وازشون ناراحت ميشم حل كنم
تاپيك شمارو هم دنبال ميكنم و تنها چيزى كه فهميدم اينه كه شوهرتون واقعاً شما و زندگيشو دوست داره
بهت تبريك ميگم اميدوارم بتونين مشكلتونو حل كنين.








علاقه مندی ها (Bookmarks)