تجربه ی سخت داشتین واقعا خیلی سخته اما خوشحالم که خوب با قضیه کنار اومدین ایشالله خدا تو بقیه ی راحم کمکتون میکنه.
میدونم این پستم راجب موضوعی که اینجا مطرح کردین نیست اما نتونستم اینو نگم
مطمعنن با گذشتن از این آزمون سخت زندگیتون به روال عادی برخواهد گشت و ازدواج خواهین کرد فقط میخواستم بگم نذارین تجربه ی گذشتتون خللی در زندگیه آیندتون وارد کنه و همیشه این دیدگاه مثبت و نسبت به ادما داشته باشین
ایشالله معنی خوشبختی واقعی رو در آینده ای نزدیک میبینین.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)