من با عنوان تاپیک مشکل دارم
عشقی شکل نگرفته بین شما که توش شکست بخوری داداشم
یه بنده خدایی رو با یه نظر دیدی و این حس رو انقدر تو دلت هر روز و هر روز بزرگ کردی که الان نمیتونی از اون رویا در بیای
اگه واقع گرا بودی اقدام میکردی و ابراز علاقه میکردی اما مثه اینکه حس دوس داشتنش تو تخیلاتت رو به حس دوس داشتنش تو واقعیت ترجیح دادای
رهایی از این وابستگی فکری هم رها کردن خودت از فلسفه چینی و تخیلاتیه که تو این چند سال بهشون فکر کردی








علاقه مندی ها (Bookmarks)