سلام دوست عزيز
به همدردى خوش اومدى
چرا شما تو اين مدت زياد بهش ابراز علاقه نكردى؟
اصلاً شما چند سالتونه؟
واينكه ميگى خدا به خاطر گناهام مجازاتم ميكنه مگه چه گناهى مرتكب شدى؟
تشکرشده 164 در 76 پست
سلام دوست عزيز
به همدردى خوش اومدى
چرا شما تو اين مدت زياد بهش ابراز علاقه نكردى؟
اصلاً شما چند سالتونه؟
واينكه ميگى خدا به خاطر گناهام مجازاتم ميكنه مگه چه گناهى مرتكب شدى؟
In Manam (چهارشنبه 19 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)