بله. لازمه که بدونند.
و مهم تر از اون لازمه که بدونند شما جدی هستید در این مورد.
و بهتر هست تو این مدت رابطه ات را قطع کنی، تا نبودنت را حس کنه
و باور کنه که اگر کاری نکنه شما را از دست می ده.
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
بله. لازمه که بدونند.
و مهم تر از اون لازمه که بدونند شما جدی هستید در این مورد.
و بهتر هست تو این مدت رابطه ات را قطع کنی، تا نبودنت را حس کنه
و باور کنه که اگر کاری نکنه شما را از دست می ده.
she (سه شنبه 18 تیر 92), دختری تنها (شنبه 22 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)