به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 شهریور 92 [ 22:14]
    تاریخ عضویت
    1392-2-06
    نوشته ها
    122
    امتیاز
    575
    سطح
    11
    Points: 575, Level: 11
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 164 در 76 پست

    Rep Power
    26
    Array
    خواهش ميكنم عزيزم
    انشأله مشكلت بزودى حل ميشه و از نگرانى بيرون مياى.

  2. کاربر روبرو از پست مفید هم صحبت تشکرکرده است .

    دختری تنها (شنبه 22 تیر 92)

  3. #12
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    اگر می خواهی صبر کنی، باید یک زمان مشخص کنی.

    این که شما بدون مهلت مشخصی صبر کنی، باعث می شه هم ایشون جدی نباشه
    هم شما فرصت هات را از دست بدی
    یا انتظار بیهوده بکشی و روی روحیه ات اثر منفی بذاره و ...

    پس یه مهلت مشخص کن و بگو تا این زمان اگر تونست مشکل را حل کنه که بیان خواستگاری
    اگر نه، شما بیشتر نمی تونی صبر کنی.

  4. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    دختری تنها (شنبه 22 تیر 92)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    287
    سطح
    5
    Points: 287, Level: 5
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 26 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    اگر می خواهی صبر کنی، باید یک زمان مشخص کنی.

    این که شما بدون مهلت مشخصی صبر کنی، باعث می شه هم ایشون جدی نباشه
    هم شما فرصت هات را از دست بدی
    یا انتظار بیهوده بکشی و روی روحیه ات اثر منفی بذاره و ...

    پس یه مهلت مشخص کن و بگو تا این زمان اگر تونست مشکل را حل کنه که بیان خواستگاری
    اگر نه، شما بیشتر نمی تونی صبر کنی.
    سلام، مرسی شیدا جان
    دقیقا خودم این تصمیم رو داشتم، چون این وضعییت واسم سخته،
    مثلا اینکه ما که خیلی باهم صمیمی بودیم، الان که من چند باری دلم میخواست باهاش حرف بزنم ولی اون جواب نداد!!!
    البته الان بیشتر خودش اس ام اس میده و احساساتش خوبه ولی کافی نیست! من ترجیح میدم نباشه تا اینکه اینجوری ازش سرد شم..
    دقیقا این حرف خودش هم بود، میگفت اگه قراره یه روز سرد شی پس اینکه یهو بری بهتره تا اینکه کم کم سرد شی!
    حالا عزیزم تا چند وقت دیگه صبر کنم بهتره؟
    خودش که گفت چند هفته صبر کن تا اوضاع آروم تر شه..
    میدونی عزیزم
    من خیلی بهش فکر میکنم، البته این روزا خیلی خودم رو مشغول کردم ولی بازم بهش فکر میکنم، به آدم های دیگه هم که اطرافم هستن فکر میکنم که در طول این رابطه
    خواستن تو زندگیم حضوری پر رنگ تر داشته باشن(مثلا دو مورد از همکلاسی هام) ولی واقعیتش الان که به هرکسی فکر کنم احساس میکنم هیچ کشش و جاذبه ای به کسی ندارم و نخواهم داشت..
    احساس میکنم ایشون خیلی امتیازهای خوبی داشتن که تو پسرهای امروزی کمتر دیده میشه..
    خیلی خسته ام، از همه چی..
    دیگه زندگی واسم جذابیتی نداره

  6. #14
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    بسته به شرایط خودت باید این زمان را مشخص کنی.
    بعید می دونم بتونه مادرش را چند هفته ای راضی کنه.

    شاید میخواد بگه چند هفته، دوباره بگه چند هفته و .... شما را معلق و بلاتکلیف نگه داره.
    یک زمانی را مشخص کن و قاطع باش.

    فکر می کنم دو سه ماه کافی باشه. چون اگر طولانی باشه، ممکنه شما وابسته بشی
    و ناخواسته ادامه بدی و فکر کنی حالا شاید درست شد.

  7. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    دختری تنها (شنبه 22 تیر 92)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    287
    سطح
    5
    Points: 287, Level: 5
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 26 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    بسته به شرایط خودت باید این زمان را مشخص کنی.
    بعید می دونم بتونه مادرش را چند هفته ای راضی کنه.

    شاید میخواد بگه چند هفته، دوباره بگه چند هفته و .... شما را معلق و بلاتکلیف نگه داره.
    یک زمانی را مشخص کن و قاطع باش.

    فکر می کنم دو سه ماه کافی باشه. چون اگر طولانی باشه، ممکنه شما وابسته بشی
    و ناخواسته ادامه بدی و فکر کنی حالا شاید درست شد.
    ممنون ار کمکت
    لازمه این زمان رو هم به ایشون بگم؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید دختری تنها تشکرکرده است .

    شیدا. (سه شنبه 18 تیر 92)

  10. #16
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    بله. لازمه که بدونند.
    و مهم تر از اون لازمه که بدونند شما جدی هستید در این مورد.

    و بهتر هست تو این مدت رابطه ات را قطع کنی، تا نبودنت را حس کنه
    و باور کنه که اگر کاری نکنه شما را از دست می ده.

  11. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    she (سه شنبه 18 تیر 92), دختری تنها (شنبه 22 تیر 92)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    287
    سطح
    5
    Points: 287, Level: 5
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 26 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    بله. لازمه که بدونند.
    و مهم تر از اون لازمه که بدونند شما جدی هستید در این مورد.

    و بهتر هست تو این مدت رابطه ات را قطع کنی، تا نبودنت را حس کنه
    و باور کنه که اگر کاری نکنه شما را از دست می ده.
    شیدا جان
    من خواستم با ایشون صحبت کنم
    البته میدونستم زمانش مناسب نیست
    ولی خیلی محتاطانه و با مهربونی نوشتم که شرایطش و احساساتش واسم قابله درکه ولی تحمل نبودنش سخته
    اون در جواب ازم خواهش کرد که صبوری کنم و یکم تحمل کنم..
    باشه من تحمل می کنم
    ولی آخه یعنی چی این رفتارا؟
    بخدا خسته شدم اگه نباشه خیلی یادش موندگارتره تا اینکه اینجوری ازش دلسرد شم
    خواهش میکنم شما دوستای همدردی معنی این رفتارها رو بگین
    از طرفی هم آدم معتقدی هست و اهل بازی با احساسات نیست
    یعنی الکی نمیگه صبر کن، ولی /اخه چرا پس اینجوریه؟
    ویرایش توسط دختری تنها : شنبه 22 تیر 92 در ساعت 01:47 دلیل: اشتباه

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,443
    سطح
    21
    Points: 1,443, Level: 21
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 105 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تاپیکتو خوندم درک می کنم حرفتو ، ولی نمیدونم چی باید بگم
    خدا به هممون صبر بده

  14. کاربر روبرو از پست مفید m_eros تشکرکرده است .

    دختری تنها (سه شنبه 08 مرداد 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 خرداد 94, 23:53
  2. ازدواج با شخصی که مشکل جسمی داره
    توسط setayeshebaran در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 مرداد 92, 13:55
  3. دخالت خانواده در امور شخصی
    توسط roze-zard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 مرداد 91, 01:39
  4. کمک فوری:دزدیه شدن وب کم شخصی و تهدید به برقراری رابطه
    توسط sema در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 91, 02:03
  5. انتخاب شغل و دغدغه های شخصی
    توسط محمد ضا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 بهمن 86, 16:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.