سلام
من هم قصد ادامه تحصیل دارم.اما قطعا با شرایط سنی من و اینکه مرد هستم،مدرک خیلی به دردم نمیخوره.پس تصمیم داشتم فقط روی رشته تمرکز کنم و البته همخوانیش با درامدم.
ولی یک سری از حرفهای دوست گرامی شیدا منو به فکر فرو برد.من رشته ای که میخواستم بخونم کامپیوتر بود.ولی واقعا لازمه با سختی برم دانشگاه و چند ده واحد بی ربط و با ربط رو بگذرونم.الان کلاس هاسی ازاد بیرون هست.بهتره برم اونجا.زمان و هزینه کمتری هم ازم می گیره.
در مورد شما هم همینطور.البته که گرافیک رشته جذابیه.کلاسهای ازاد هم داره.
در مورد شخصیت مهر طلب من تازه فهمیدم چنین چیزی هم هست.تو اینترنت سرچ کردم و کلی مطلب هم دیدم.اما خوشم نمیاد کپی کنم وبچسبونم و بگم حالیمه.خودتون برید سرچ کنید خیلی بهتره.
شما یه تمرینی رو از همینجا شروع کن.لزومی نداره شما همه نظرات رو لایک کنی.تشکر هم کفایت می کنه.خیلی هم از دیگزان ممنون و متشکر بودن به عزت نفس ادم لطمه میزنه.به نظرم شما در این زمینه افراط گرید.فقط پستهایی رو که چیزی بهتون یاد میده و مفیده لایک کنید.بعنوان مثال این پست بی خاصیت من رو لایک نکنید.
منم ادم زود رنجی هستم.هیچی برام بدتر از ملامت شدن نیست.در واقع از ملامت شدن بیزارم.خیلی کارا رو نمی کنم چون میترسم ملامت بشم.فکر کنم یکی از دلایل کم پست گذاشتنتون تو تاپیک دوستان اینه که دوست ندارید به خاطر نظرتون ملامت بشید.(اگه اشتباه کردم ببخشید)
فقط خدا








علاقه مندی ها (Bookmarks)