به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Threaded View

  1. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 96 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,808
    سطح
    44
    Points: 4,808, Level: 44
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,335

    تشکرشده 839 در 268 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    43
    Array
    سلام


    من هم قصد ادامه تحصیل دارم.اما قطعا با شرایط سنی من و اینکه مرد هستم،مدرک خیلی به دردم نمیخوره.پس تصمیم داشتم فقط روی رشته تمرکز کنم و البته همخوانیش با درامدم.

    ولی یک سری از حرفهای دوست گرامی شیدا منو به فکر فرو برد.من رشته ای که میخواستم بخونم کامپیوتر بود.ولی واقعا لازمه با سختی برم دانشگاه و چند ده واحد بی ربط و با ربط رو بگذرونم.الان کلاس هاسی ازاد بیرون هست.بهتره برم اونجا.زمان و هزینه کمتری هم ازم می گیره.


    در مورد شما هم همینطور.البته که گرافیک رشته جذابیه.کلاسهای ازاد هم داره.


    در مورد شخصیت مهر طلب من تازه فهمیدم چنین چیزی هم هست.تو اینترنت سرچ کردم و کلی مطلب هم دیدم.اما خوشم نمیاد کپی کنم وبچسبونم و بگم حالیمه.خودتون برید سرچ کنید خیلی بهتره.

    شما یه تمرینی رو از همینجا شروع کن.لزومی نداره شما همه نظرات رو لایک کنی.تشکر هم کفایت می کنه.خیلی هم از دیگزان ممنون و متشکر بودن به عزت نفس ادم لطمه میزنه.به نظرم شما در این زمینه افراط گرید.فقط پستهایی رو که چیزی بهتون یاد میده و مفیده لایک کنید.بعنوان مثال این پست بی خاصیت من رو لایک نکنید.

    منم ادم زود رنجی هستم.هیچی برام بدتر از ملامت شدن نیست.در واقع از ملامت شدن بیزارم.خیلی کارا رو نمی کنم چون میترسم ملامت بشم.فکر کنم یکی از دلایل کم پست گذاشتنتون تو تاپیک دوستان اینه که دوست ندارید به خاطر نظرتون ملامت بشید.(اگه اشتباه کردم ببخشید)


    فقط خدا

  2. کاربر روبرو از پست مفید faghat-KHODA تشکرکرده است .

    roze sepid (چهارشنبه 05 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اوراکا ... اوراکا: من، اكنون و اينجا تغيير مي كنم.
    توسط بالهای صداقت در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 دی 89, 12:09
  2. چرا تغيير نمي كنيم؟
    توسط Niloo55 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 23 بهمن 88, 16:24
  3. کمک درتغيير روش
    توسط نگين در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 17 خرداد 87, 19:31
  4. +آيا نظرش تغيير مي كنه؟
    توسط no1 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 10 اسفند 86, 20:52
  5. آيا نظرش تغيير مي كنه؟
    توسط no1 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 اسفند 86, 08:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.